Raport Linteri – Mobile w realu. Cyfrowe narzędzia komunikacji w świecie fizycznym

Firma Linteri wydaje pierwszą edycję raportu poświęconego technologiom zbliżeniowym i mobilnym, które stanowią główne trendy w marketingu mobilnym na 2016 rok.
O autorze
1 min czytania 2016-02-10

Do współpracy nad raportem zaprosiliśmy firmy, które zajmują się m.in. analityką, promocją aplikacji mobilnych, zakupem mediów czy produkcją beaconów. W raporcie znaleźć można najlepsze praktyki opracowane na bazie doświadczeń firm Justwifi, Bluerank, Kontakt.io, Adprime, adrino, snapp, MEC oraz Polska Rada Centów Handlowych. W raporcie znajdziesz również liczne praktyczne porady i wskazówki pochodzące od ekspertów w swoich dziedzinach, poparte wdrożonymi projektami.

Idea powstania raportu narodziła się, gdy zdaliśmy sobie sprawę, że marketerzy oraz inne osoby zainteresowane technologiami zbliżeniowymi często nie mają wystarczającej wiedzy jak wpleść tę technologię w swoją strategię marketingową lub jak można ją wykorzystać w komunikacji ze swoimi klientami.

Tak powstała seria artykułów opisujących jak w praktyce można wykorzystać takie rozwiązania, jak robią to inni na świecie oraz jakie korzyści można z tego czerpać. Postanowiliśmy połączyć naszą wiedzę oraz naszych partnerów w jeden raport, w którym znajdziesz nie tylko informacje o beaconach, ale zapoznasz się również z takimi zagadnieniami jak: wykorzystanie wi-fi w marketingu, sposoby promocji aplikacji mobilnych czy przykłady wdrażania mobilnych technologii płatniczych.

Główną funkcją raportu jest edukacja rynku. Dowiesz się jaki potencjał tkwi w technologiach zbliżeniowych i mobilnych. Odpowiemy na pytanie: Jak zaoferować Twoim konsumentom lepsze doświadczenia zakupowe? Znajdziesz tam szeroko omówiony praktyczny kontekst wykorzystania technologii zbliżeniowych w m.in. centrach handlowych, restauracjach, muzeach, hotelach, podczas targów czy na stadionach. Ponadto, piszemy również o złych praktykach, czyli czego nie warto robić i na co trzeba zwrócić szczególną uwagę, aby beaconowy projekt się powiódł. Omawiamy także kwestię połączenia danych z offline i online – remarketing lub retargeting. A na koniec, wychodzimy myślami w przyszłość starając się wyróżnić główne trendy 2016 roku w marketingu mobilnym.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jest to pierwsza edycja raportu, planujemy jego kontynuację i liczymy, że będziemy mogli opisać jeszcze więcej udanych case studies, a także nawiążemy współpracę z kolejnymi firmami będącymi liderami na swoich rynkach. Zapraszamy do lektury! Czekamy na Wasze komentarze.

Pobierz pełny raport „Mobile w realu. Cyfrowe narzędzia komunikacji w świecie fizycznym” – wystarczy udostępnić Tweet lub podać adres e-mail.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się