Universal McCann liderem dwóch światowych rankingów!

Dom mediowy UM (Universal McCann) został doceniony w dwóch prestiżowych rankingach globalnych. Według magazynu Adweek UM zwyciężyliśmy w rankingu „Global Media Agency of the Year”, a Advertising Age przyznał nam tytuł „Media Agency of the Year”.
O autorze
1 min czytania 2016-02-19

UM został wyróżniony m.in. za szereg sukcesów, innowacyjność wdrażanych projektów oraz wysoki standard usług świadczonych na rzecz klienta. Otrzymane tytuły są potwierdzeniem faktu, że UM jest partnerem biznesowym, który wychodzi naprzeciw swoim klientom oferując im holistyczne spojrzenie na proces planowania mediów. Proponuje także skuteczne narzędzia, które umożliwiają im przeprowadzanie niestandardowych akcji oraz pracę na najwyższym poziomie. We wdrażaniu strategii dla klientów, UM bazuje na autorskiej koncepcji planowania „Moments Planning”, która stosowana jest we wszystkich oddziałach na świecie.

Dom mediowy UM w Polsce posiada również specjalistyczne komórki, które pomagają w rozwoju zakresu kompetencji oraz wdrażaniu nowych rozwiązań mediowych. Reprise Media odpowiada za działania reklamowe w digitalu, usługi performance oraz mobile marketing. Komórka specjalistyczna Mediabrands Studios zajmuje się z kolei branded contentem, product placementem oraz odpowiada za niestandardowe akcje mediowe.