Lenovo promuje nowy, superodporny Moto X Force w kinach

We wszystkich kinach sieci Cinema City w Polsce rusza kampania Lenovo Moto X Force – nowego produktu z rodziny Moto od Lenovo. Kampania na ekranach kin obejmuje emisję 30-sekundowego spotu w bloku specjalnym, który ukazuje unikalną zaletę sprzętu – nietłukący się ekran dotykowy.
O autorze
0 min czytania 2016-03-15

W ramach działań off-screen, wszystkie zakupione bilety opakowane będą w etui z logo produktu. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Oprócz kampanii w kinach Cinema City zaplanowano także działania OOH, w Internecie i mediach społecznościowych oraz testy sprzętu.

Lenovo Moto X Force to pierwszy na świecie smartphone z nietłukącym się ekranem. Unikalne rozwiązanie Moto ShatterShieldTM to specjalnie opracowany ekran dotykowy, odporny na uszkodzenia związane z uderzeniem lub upadkiem urządzenia. Tworzy go zintegrowany system składający się z pięciu warstw materiałów pochłaniających wstrząsy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj