Pierwsza kampania TV AGD marki Siemens w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pierwsza kampania TV AGD marki Siemens w Polsce

Marka Siemens ruszyła z pierwszą w Polsce kampanią telewizyjną poświęconą AGD do zabudowy Siemens iQ700. Obecność w TV wspierać będą również m.in. kampania on-line, aktywności w mediach społecznościowych i PR.

Najnowsza generacja urządzeń kuchennych do zabudowy iQ700 łączy pionierskie rozwiązania, inteligentne funkcje i ponadczasowy design, z których znana jest marka Siemens. „Zestaw innowacyjnych sprzętów iQ700 został zaprojektowany z myślą o osobach, które traktują życie jak przygodę i starają się wypełnić nią każdą chwilę. Tak powstała technologia varioSpeed, która maksymalnie przyspiesza procesy w kuchni – od gotowania i pieczenia, po zmywanie, w efekcie oszczędzając czas konsumentów” – mówi Gerhard Nüssler, główny projektant marki Siemens.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Technologia iSensoric. Inspirujące możliwości

Seria iQ700. Najnowsza generacja urządzeń do zabudowy.

Poświęcona nowej linii AGD do zabudowy Siemens iQ700 kampania potrwa od połowy kwietnia do czerwca i pierwszy raz w Polsce obejmować będzie także obecność spotu telewizyjnego. Jego bohaterowie w zabawny sposób przekonują do innowacyjnej funkcji varioSpeed, skracającej czas pieczenia nawet o 50%. Spot emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych oraz w telewizji VOD. Ponadto, intensywną kampanię telewizyjną wspierać będzie silna obecność w Internecie. W ramach przygotowanej kampanii on-line powstał dedykowany Siemens iQ700 landing page na stronie www.siemens-home.pl , a także zaplanowane emisję bannerów promujących na największych portalach horyzontalnych. Wszystkie działania uzupełniać będą aktywności na porównywarkach cenowych oraz eCommerce, a także komunikacja PR i w mediach społecznościowych, takich jak Instagram, Facebook, Youtube, czy Twitter.

Kampanię przygotowali:
Spot TV – spot został przygotowany przez centralę firmy BSH
Kampania TV - agencja OMD
Kampania on-line - agencja ACR MEDIA HOUSE

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij