Multimedialne nośniki informacji - Digital Signage

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Multimedialne nośniki informacji - Digital Signage

Postęp technologiczny sprzyja rozwojowi komunikacji cyfrowej, która umożliwia wiele nowych form kontaktu z klientami. Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji poświęconej nowym możliwościom jakie stwarzają rozwiązania Digital Signage.

Multimedialne nośniki informacji - Digital Signage
17 maja 2016 r. | Warszawa

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

GOLDEN TULIP WARSAW CENTRE HOTEL
ul. Towarowa 2
00-811 Warszawa
Sala Azalia 2

System Digital Signage jest nowoczesnym i prestiżowym rozwiązaniem reklamowym, umożliwiającym emisję treści zgodnie z preferencjami, atrybutami odbiorców, miejscem oraz określonym czasem. Jest także doskonałą platformą komunikacji miedzy nadawcą (właścicielem), a jego Klientem.

Nowoczesna forma marketingu wymaga nie tylko świeżego pomysłu, ale także właściwej metody jego prezentacji!

Na konferencji będą mieli Państwo szansę poznać, m.in. kierunki rozwoju systemów Digital Signage, jak sprawnie zarządzać infrastrukturą techniczną oraz poznać korzyści i zalety wykorzystania tego typu technologii.

Strona wydarzenia

Tematyka konferencji:

  1. Kierunki rozwoju systemów Digital Signage
  2. Możliwości wykorzystania rozwiązań multimedialnych
  3. Rynek technologii i rozwiązań:
    - ekrany, telebimy, tablice, bandy, kurtyny led; LCD; plazmy; projektory; rozwiązania Corporate, POS, audio i video; ...
    - rozwiązania interaktywne: nakładki dotykowe, kioski interaktywne, podłogi i ściany kinetyczne / interaktywne, totemy, stoły interaktywne
  4. Budowa i obsługa sieci - zarządzanie infrastrukturą techniczną,
  5. Intuicyjne oprogramowanie; integracja, konfiguracja systemów,
  6. Systemy zdalnego sterowania i harmonogramowania
  7. Zarządzanie treścią, emisją i przekazem treści multimedialnych
  8. Energooszczędność multimediów
  9. Korzyści i zalety wykorzystania technologii Digital Signage

Wydarzenie skierowane jest do osób z administracji publicznej, edukacji, handlu i usług, transportu i turystyki, usług finansowych, branży medycznej, sportu, kultury i rozrywki oraz hotelarstwa i gastronomii i innych branż, które z powodzeniem wykorzystują technologie multimedialne, Digital Signage.

Rejestracja

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij