![Gabriela Lupa, Marcin P. Stopa: Nasza fascynacja mózgiem zaczęła się od frustracji i niewiedzy [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/marcin-stopa-gabriela-lupa-142x0-c-default.jpg)
09.07.2025
Gabriela Lupa, Marcin P. Stopa: Nasza fascynacja mózgiem zaczęła się od frustracji i niewiedzy [WYWIAD]
09.07.2025
Gabriela Lupa, Marcin P. Stopa: Nasza fascynacja mózgiem zaczęła się od frustracji i niewiedzy [WYWIAD]
26.06.2025
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]
26.06.2025
Upoluj książkę Marcina P. Stopy i Gabrieli Lupy „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]
02.06.2025
Potęga neurodesignu cz. 6: YEEMY vs. Nasze Smaki: zamrożone możliwości czy niewykorzystany potencjał?
05.05.2025
Potęga neurodesignu cz. 5 – Branding, który przyciąga i angażuje
03.12.2024
„Jingle Your Tastebuds”: KFC stworzyło melodię, która sprawia, że potrawa lepiej smakuje konsumentom
17.09.2024
Neuromarketing w pigułce, czyli jak reklamy oddziałują na mózg cz. 6
09.09.2024
Neuromarketing w pigułce, czyli jak reklamy oddziałują na mózg cz. 5
27.08.2024
Neuromarketing w pigułce, czyli jak reklamy oddziałują na mózg cz. 4
15.07.2024
Neuromarketing w pigułce, czyli jak reklamy oddziałują na mózg cz. 2
3 dni temu
Plus: Siatkówka oczami Polaków [BADANIE]
3 dni temu
„Aktywna Szkoła”: Szymon Marciniak wraz ze sportowcami zachęcają młodzież do aktywności fizycznej
3 dni temu
Natalia Maliszewska ambasadorką marki Plusssz
4 dni temu
Nextbike dołącza do Europejskiego Tygodnia Mobilności [PATRONAT]
4 dni temu
Ikony lat 2000. wracają do Maka