07.03.2024
W kampanii OLX Bartłomiej Topa tłumaczy, czym jest „OLXowanie”
07.03.2024
W kampanii OLX Bartłomiej Topa tłumaczy, czym jest „OLXowanie”
11.01.2024
Powstaje powerhouse VML
12.04.2022
Awanse w dziale client engagement VMLY&R
30.10.2018
Gosia Rdest – najszybsza Polka i e-sportowiec Pasha w kampanii Żywiec 0,0%
26.09.2018
WPP tworzy nową agencję brand experience VMLY&R
06.09.2018
Jakie to uczucie założyć firmę z mBankiem? mBank promuje usługi skierowane do przyszłych przedsiębiorców
03.09.2018
Michał Łucki nowym technology directorem w VML Poland
27.08.2018
Wystartowała akcja ekologiczna TU PIJESZ BEZ SŁOMKI
04.07.2018
Maciej Kozina w dziale kreacji VML Poland
22.06.2018
Michał Banaszewski awansuje, Paweł Loedl i Łukasz Majewski wracają do VML
wczoraj
„Tak, jak lubisz. Bezpośrednio”: ruszyła kampania wspierająca branżę hotelarską
wczoraj
Limitowana kolekcja puszek Żywiec x Andrzej Pągowski z okazji 15-lecia trasy Męskie Granie
wczoraj
„Koleje ludzkich losów”: Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
wczoraj
„Ubierz życie w to, co cenne”: kampania reklamowa Answear.com
wczoraj
Prince Polo z nową platformą komunikacji „Każdy kocha Prince Polo… po swojemu”