31.01.2024
Raport Digital 2024 Global Overview: Jaki był 2023 rok w Internecie i mediach społecznościowych
31.01.2024
Raport Digital 2024 Global Overview: Jaki był 2023 rok w Internecie i mediach społecznościowych
12.12.2023
Sztuczna inteligencja w służbie czytelniczej społeczności i… wskaźników biznesowych
03.11.2023
Logo aplikacji Duolingo topnieje, gdy użytkownicy zapominają o ćwiczeniach
05.10.2023
Model Wielkiej Piątki, czyli jak wykorzystać osobowość odbiorców w targetowaniu kampanii?
04.10.2023
TikTok testuje opcję płatnej subskrypcji. Użytkownicy będą mogli wyłączyć reklamy
18.09.2023
Najnowsze globalne badanie Lumen i Teads: bezpośrednia korelacja między uwagą a wynikami biznesowymi marki
13.09.2023
Instagram testuje nową funkcję zapewniającą prywatność. Użytkownicy będą mogli ukryć swoją aktywność
06.07.2020
Europejska branża internetowa apeluje do Apple o przestrzeganie standardów
30.06.2020
Extreme users – użytkownicy teraźniejszości
23.06.2020
MeWe to portal społecznościowy, który reklamuje się jako „anty-Facebook”. Ma już 8 mln użytkowników i właśnie wchodzi do Polski
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
3 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero