Zapraszamy na drugą odsłonę PolecajekNM. Sprawdź, co znalazło się na liście.
Q&A z dr. Adamem Zemełką
Zapraszamy do zapoznania się z nagraniem z drugiej sesji Q&A na NowymMarketingu. Tym razem rozmawialiśmy o neuronauce w praktyce.
Zobacz również
Podcasty
- W kolejnym odcinku NowyMarketing Podcast rozmawiamy z Piotrem Szeleszczukiem, dyrektorem marketingu w Decathlonie. Nasz gość opowiedział o rebrandingu marki, planach sponsorskich oraz o tym, jak firma dba o odpowiedzialny i zrównoważony rozwój.
- W videocaście Sales & Marketing Power by Pluxee gościem była z Janina Bąk, która opowiedziała m.in. o tym, jak przygotować skuteczne badania marketingowe? Na co zwrócić uwagę przy wyborze agencji badawczej? Jak uniknąć błędów i nadinterpretacji oraz wyciągać trafne wnioski?
- Wojciech Herra wraz z Jarkiem Danielem rozmawiają o strategii oraz wyzwaniach marki Salewa i rynku odzieży turystycznej i górskiej. Wśród poruszanych tematów znalazł się m.in. problem z promocją aktywności fizycznej wśród młodzieży i dzieci.
- Łukasz Kosuniak w jednym z odcinków podcastu Business Marketer podpowiada, jak to się dzieje, że 95% treści produktowych jest nieskutecznych.
- Oskar Lipiński rozmawia z Mateuszem Załubskim, Head of Marketing Surfshark o tym, jak zacząć w e-commerce? Jaki budżet na start? O porażkach w sklepie Pomady.pl. Co poszło dobrze? Co mogło pójść lepiej? Czy ciężko jest zmieniać pracę, gdy raz jest się Head of Marketing a raz Co-founderem? Jak różni się praca z zespołem z polski a zagranicznym brandem jak Surfshark? Jak robić marketing globalny?
- Marek Kich rozmawia z Łukaszem Wójcikiem o początkach prac nad marketplacem Black Red White, wyzwaniach, jakie napotkali po drodze, oraz o tym, czy bardziej opłaca się tworzyć własny marketplace, czy wychodzić na te zagraniczne.
Perełki z konferencji SXSW 2024
Zuzanna Śleszyńska, creative director i co-founder w Lettly, podzieliła się z nami relacją z technologicznej części konferencji.
Wystąpienie twórców filmu pt. „Wszystko wszędzie naraz” o kreatywności i procesie twórczym:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Rozmowa o przyszłości creators economy z twórcą Patreon:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Prezentacja na temat technologii przyszłości (nie tylko AI):
Raporty
- Raport IAB Polska pt. „Zjawisko blokowania reklam” pokazuje znaczące wyhamowanie wzrostu liczby użytkowników adblocków, który odnotowano w poprzednich badaniach z lat 2016 (36 proc.) i 2017 (42 proc.). Wzrasta natomiast liczba osób akceptujących przekaz reklamowy. Aż 88 proc. użytkowników blokujących reklamy dopuszcza częściową styczność z różnymi formami komunikacji marketingowej. Z kolei 60 proc. ankietowanych osób nie blokuje wszystkich stron www. Czytaj więcej.
- Z raportu firmy doradczo technologicznej Future Mind „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz”, wynika, że już średnio dwie trzecie Polaków zna różne rozwiązania integrujące świat realny z cyfrowym, lecz tylko jedna trzecia faktycznie z nich korzysta. Sprawdź więcej.
- #NMInsights: Top10 trendów, które pojawiły się w raportach trendowych na 2024 rok. Natalia Hatalska wraz z zespołem infuture.institute dokonała analizy wszystkich raportów dotyczących trendów na 2024, które znalazły się w bazie udostępnionej przez Culture Concierge.