Coca-Cola chce zainspirować swoich klientów, by recykling stał się nieodłączną częścią spożywania napoju. W tym celu powstała kampania „Recycle Me”, czyli seria przykuwających uwagę reklam OOH.
Przy realizacji grafik wykorzystano zdeformowane wersje logotypów. Każdy z nich odzwierciedla sposób, w jaki układa się oryginalny znak, podczas zgniatania puszki Coca-Coli przed procesem recyklingu.
Zobacz również
fot. Ogilvy
– W Coca-Coli naszym celem jest świat bez odpadów. Pracujemy nad wprowadzaniem innowacji w naszych produktach, aby osiągnąć nasz globalny cel, jakim jest zapewnienie, aby do roku 2025 nasze opakowania w 100% nadawały się do recyklingu. Naszym celem jest również zbieranie i recykling butelki lub puszki po każdej sprzedanej przez nas butelce do roku 2030 i mamy niepowtarzalną okazję wykorzystać naszą marketingu, aby wysłać mocny komunikat i zachęcić konsumentów do naszej podróży. Akcja „Recycle Me” wzywa nas wszystkich do recyklingu, jeśli to możliwe – komentuje Islam ElDessouky, globalny wiceprezes ds. strategii kreatywnej i treści w Coca-Cola.
Za kampanię odpowiada agencja WPP Open X oraz Ogilvy New York.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS „Dziewczyna z perłą” podaje Coca-Colę na lotnisku w São Paulo
Butelka schłodzonej Coca-Coli… prosto z rąk „Dziewczyny z perłą”? Marka stworzyła niezwykłą aktywację na lotnisku Guarulhos w São Paulo. Billboard 3D udowadnia, że Coca-Cola wie, czym jest jest „prawdziwa magia”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2 Coca-Cola ożywia dzieła sztuki w kampanii „Masterpiece”
„Krzyk” Muncha czy „Dziewczyną z perłą” Vermeera to tylko niektóre obrazy, jakie pojawiły się w nowej reklamie Coca-Coli. Obok największych dzieł marka wyróżniła również prace wschodzących artystów.