Suszonki miesiąca: top 30 kreacji lipca 2024 [PRZEGLĄD]

Suszonki miesiąca: top 30 kreacji lipca 2024 [PRZEGLĄD]
Prezentujemy suszonki miesiąca, czyli najpopularniejsze kampanie i akcje lipca 2024. Sprawdź, które kampanie i reklamy cieszyły się największym zainteresowaniem wśród naszych czytelników.
O autorze
5 min czytania 2024-08-06

Internauci, politycy, biznes i marki zachęcają do kupowania paluszków Beskidzkich

W sieci trwa akcja, której celem jest wsparcie firmy Aksam, produkującej m.in. paluszki Beskidzkie. Chęć pomocy w odbudowie strawionych pożarem zakładów ogłosiły marki, internauci, a nawet politycy. Głos zabrali m.in. Mateusz Morawiecki, firma NOVOL, agencja Tigers i Bartek Kotowicz.

„We campaign because they can’t”

„We campaign because they can’t” to kampania RSPB, w której mowa o ochronie różnych gatunków zwierząt przed niszczącymi działaniami ludzi. Jest zabawnie i z lekkością, ale wciąż mowa o (po)ważnym temacie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Powiedz mi jak?” Fundacji UNAWEZA

Podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty we Wrocławiu, premierę miał muzyczny utwór-manifest pt. „Powiedz mi jak?”. Piosenkę stworzył DOBRY oraz producent muzyczny Kuba Galiński. Do współpracy zaproszono Piotra Fronczewskiego. Partnerem utworu jest Fundacja UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej i projekt „MŁODE GŁOWY. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Reaktywacja wydania kultowego magazynu „Bravo” podczas festiwalu Santander Letnie Brzmienia

Wydawnictwo Bauer dostarczyło agencji Good Taste Production licencję i szablon layoutu z lat 90. i 2000 po to, by w ręce festiwalowiczów wydarzenia Santander Letnie Brzmienia trafił popularny kiedyś magazyn „Bravo”. Nie zabrakło w nim plakatów, horoskopów czy porad psychologicznych od ekspertów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Krystyna Czubówna zapowiada tegoroczny Silesia Memoriał Kamili Skolimowskiej w zabawnym spocie

Tegoroczna edycja Silesia Memoriału. Kamili Skolimowskiej odbędzie się już 25 sierpnia 2024 roku na Stadionie Śląskim. Imprezę w niecodzienny sposób promuje klip wideo, w którym lektorem jest Krystyna Czubówna.

„Koala burger” Greenpeace

Greenpeace Australia walczy z niszczeniem i wylesianiem dzikiej przyrody na rzecz produkcji wołowiny potrzebnej do produkcji kanapek w sieci restauracji McDonald’s. W tym celu pluszowe koale wspięły się na jedną z restauracji w Melbourne. Powstał także… „Koala burger”.

„Nigdy byś się nie spodziewał…” PKDP

„Nigdy byś się nie spodziewał…” to kampania społeczna Państwowej Komisji ds. przeciwdziałania wykorzystywaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 (PKDP). Jej celem jest zburzenie fałszywych przekonań dotyczących problemu wykorzystywania seksualnego dzieci (WSD) i uświadomienie społeczeństwa o jego prawdziwej skali. 

„Następny przystanek – Polska” Polska Organizacja Turystyczna

„Następny przystanek – Polska” – głoszą billboardy zawieszone w korytarzach łączących stacje paryskiego metra. W ten sposób Polska Organizacja Turystyczna zachęca obcokrajowców do odwiedzenia naszego kraju.

Małgorzata Szumowska, Michał Englert i Jakub Józef Orliński stworzyli spot dla BMW

Czołowy duet polskiej kinematografii: Małgorzata Szumowska i Michał Englert, połączyli siły i stworzyli reklamę wideo promującą model BMW i7 M70 xDrive. To niejedyne gwiazdy zaangażowane w promocję marki.

„Save me” RSPCA

Animowana historia psa o imieniu Hank, uratowanego przed okrucieństwem przez organizację charytatywną RSPCA, to element kampanii „Save me”.

Humorystyczna kampania SURREAL dedykowana wyłącznie pracownikom branży marketingowej

Firma SURREAL, produkująca zdrowe płatki śniadaniowe, stworzyła kampanię reklamową skierowaną… ściśle do pracowników marketingu. Na billboardach i w sieci umieściła hasła pełne terminów znanych głównie z branży marketingowej.

„Fold Town” Samsung

Zagięty o 90 stopni 6-metrowy autobus, budka telefoniczna, a może parkowa ławka? Wschodni Londyn uległ zakrzywieniu, a wszystko w związku z outdoorową akcją promocyjną telefonów Samsung Galaxy Z Fold6 i Z Flip6.

Pierwsza niewidoma lalka od Barbie®

Firma Mattel wprowadziła na rynek pierwszą w historii niewidomą Barbie. Lalka została stworzona we współpracy z American Foundation for the Blind, aby zapewnić, że reprezentuje społeczność osób niewidzących lub niedowidzących.

Coca-Cola prezentuje butelkę z wizerunkiem Thora i podświetlaną etykietą

Opakowanie inspirowane przygodami Thora? Taka niespodzianka czeka na fanów Coca-Coli w Sao Paulo. Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu widoczny na etykiecie młot wojownika rozświetla się po dotknięciu.

#ToNieUrlop: prawie połowa Polaków chce zmiany określenia „urlop macierzyński” na bardziej neutralną

Ruszyła kampania edukacyjna #ToNieUrlop, zmieniająca krzywdzące przekonania społeczne na temat opieki nad małym dzieckiem i urlopów macierzyńskich.

„BohaterON – włącz historię”

Z okazji 80. rocznicy Powstania Warszawskiego, organizatorzy kampanii „BohaterON – włącz historię”, Fundacja UKOCHANI Magdaleny Różczki oraz EMPIK Go łączą siły, w ramach wspólnego projektu charytatywnego. Efektem będzie seria audiobooków z bajkami dla dzieci z czasów dzieciństwa Powstańców Warszawskich, czytanych przez znanych aktorów oraz samych Powstańców.

Madryckie przystanki, które zapewniają niższą temperaturę podczas upałów

Oczekiwanie na przystanku to nic przyjemnego, zwłaszcza gdy wokół temperatura jest naprawdę wysoka. Z pomocą przychodzą wiaty przystankowe wyposażone w rozwiązania pozwalające obniżyć temperaturę nawet o 9°C. Uff, jak gorąco!

Kampania samochodów DS Automobiles nawiązująca m.in. do „Małego Księcia”

DS Automobiles wyprodukowało kolekcję samochodów inspirowaną historiami zamkniętymi w powieściach Antoine’a de Saint Exupéry’ego. Auta zostały nazwane tytułami książek pisarza. Wśród nich znalazły się: „Citadelle”, „Southern Mail” oraz „The Little Prince”.

„Considering What?” Channel 4

Channel 4 ruszył z kampanią „Considering What?”. W ramach akcji powstał klip promujący Igrzyska Paraolimpijskie w Paryżu. Film ma pokazać, że sportowcy z niepełnosprawnościami to elitarni zawodnicy, a nie tacy, którzy „pokonują” swoją codzienność.

„Zwycięstwo nie jest dla każdego” Nike

„Zwycięstwo nie jest dla każdego” to hasło kampanii Nike, w której firma przekonuje, że w nastawieniu na wygraną nie ma nic złego. Twarzami akcji zostali m.in. Serena Williams, LeBron James i Qinwen Zheng.

„The Climate Games” WWF

Porywający sportowy komentarz i zdjęcia niszczonej wysokimi temperaturami i suszą Ziemi. Oto najnowszy spot WWF zrealizowany w związku z igrzyskami olimpijskimi w Paryżu. W ten sposób twórcy kampanii „The Climate Games” chcą zwrócić uwagę widzów na postępujące zmiany klimatyczne.

„Morze cierpienia” MedReAct

Organizacja Mediterranean Recovery Action prowadzi akcję zatytułowaną „A sea of suffering”. Jej celem jest przywrócenie bioróżnorodności Morzu Śródziemnemu.

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Motorola, NAM i Cinema City

Technologiczna marka Motorola we współpracy z Cinema City rozpoczęły akcję, która zachęca do przeżywania seansów kinowych w pełni. Twarzą kampanii pt. „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” jest Janusz Chabior.

Instrukcja bezpieczeństwa linii British Airways inspirowana kinem i literaturą

To prawdziwy odlot! British Airways stworzyło safety video nawiązujące do uwielbianych na całym świecie filmów kostiumowych, w tym kultowych już „Bridgertonów”. Linie do współpracy zaprosiły m.in. reżyserkę „Dziennika Bridget Jones” Sharon Maguire, nagrodzoną Oscarem projektantkę kostiumów – Jenny Beavan oraz trenerkę dialektu, Jill McCullough, która wspierała już aktorów na planach „Gwiezdnych Wojen” i „Czarnobyla”. Efekty zobaczysz poniżej. (Tylko zapnij pasy!).

Reklama Anesty International, w której wykorzystano tusz z ludzkich odchodów

„Czytanie tego powinno wywołać u ciebie mdłości” – takie hasło pojawiło się w reklamie umieszczonej w jednym z wydań „Sunday Times”. Akcja stanowi część kampanii prowadzonej przez Amnesty International South Africa oraz Joe Public, którzy domagają się wyeliminowania dołów klozetowych w szkołach w Republice Południowej Afryki do końca 2024 roku.

„Wakacje jednego dnia” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich

„Wakacje jednego dnia” to akcja Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, w ramach której każdy możne wesprzeć finansowo seniorów i w ten sposób dołożyć cegiełkę do organizacji ich letniego wyjazdu.

„A Farewell to Housework” Samsung

Koreańskie oddziały marki Samsung zorganizowały wystawę pt. „A Farewell to Housework”, poświęconą przedmiotom codziennego użytku w gospodarstwach domowych. Akcja ma pokazywać, że już niebawem tradycyjne sprzątanie odejdzie do lamusa na rzecz sprzętu AI.

„Summer Hits Symptoms”: Spotify pokazuje, jak wygląda muzyczne lato w mieście

Syndrom kurzej szyi czy konieczność imitacji śpiewania to tylko niektóre dolegliwości, na jakie cierpią bohaterowie wakacyjnej kampanii Spotify „Summer Hits Symptoms”.

Musti Group pokazuje, czym kończy się trzymanie psa w rozgrzanym aucie

Fińska firma Musti Group produkująca akcesoria do pielęgnacji zwierząt wystartowała z kampanią dotyczącą pozostawiania psów w rozgrzanych samochodach. Głównym bohaterem działań jest pies-robot.

Reklamy Battersea łączą Wimbledon i Euro 2024 z tematem opieki nad zwierzętami

Organizacja charytatywna Battersea, opiekująca się kotami i psami, stworzyła serię reklam nawiązujących do Euro 2024 i Wimbledonu, a także… adopcji zwierząt.

PS Suszonki miesiąca: top 30 kreacji czerwca 2024 [PRZEGLĄD]

Prezentujemy suszonki miesiąca, czyli najpopularniejsze kampanie i akcje czerwca 2024. Sprawdź, które reklamy spodobały się czytelnikom NowegoMarketingu najbardziej.