M&M’s oraz globalna marka modowa Kate Spade New York zaprezentowały limitowaną kolekcję torebek, biżuterii i akcesoriów, która nawiązuje do opakowań popularnych słodyczy oraz samych cukierków. Jak mówią przedstawiciele marek, kolekcja ma zainteresować przede wszystkim konsumentów z pokolenia Z.
W skład kolekcji wchodzą: portmonetka na łańcuszku, pasek na ramię, torebka typu crossbody, breloczek na klucze oraz tematyczne bransoletki, kolczyki, naszyjniki, zawieszki czy pierścionki.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
fot. Critical Mass i Kate Spade New York
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Marka M&M’S od dawna angażuje się w łączenie ludzi poprzez kolorową zabawę. Partnerstwo z marką taką jak Kate Spade New York, znaną z radości i codziennych celebracji, jest idealnym uzupełnieniem sezonu świątecznego. Mamy nadzieję, że specjalna kolekcja zaskoczy i zachwyci naszych fanów, gdy będą nosić swoje ulubione marki w kultowy nowy sposób – powiedziała Jane Hwang, GM Global M&M’S .
– Kate Spade New York zawsze było zakorzenione w radości płynącej z osobistego stylu i samoekspresji, z produktami, które dostarczają żywych plam kolorów, zabawnych wzorów i trójwymiarowych faktur. Ta kultowa współpraca z M&M’S zapewnia właśnie to i robi to w sposób, który stawia na pierwszym planie naszego klienta z pokolenia Z – mówi Charlotte Warshaw, wiceprezes ds. hurtu w Ameryce, globalnego licencjonowania i współpracy w Kate Spade New York.
Limitowana edycja kolekcji M&M’s x Kate Spade New York będzie dostępna od 1 listopada 2024 roku i będzie można ją nabyć w wybranych sklepach M&M’S i Kate Spade New York, wybranych domach towarowych oraz online na stronach M&M’s i Kate Spade New York.
Czy kolekcja M&M’s i Kate Spade New York to sprzedażowy strzał w 10-tkę? Czy współprace znanych brandów to pewna gwarancja sukcesu? Czy pokolenie Z pokocha limitowane gadżety? Sprawdź zdanie eksperta. Swoją opinią dzieli się Robert Sieńko, new business director w 3m Projekt.
Robert Sieńko: Kolaboracja – słowo klucz do sukcesu!
Jestem z pokolenia „Czterech Pancernych” oraz „Stawki większej niż życie” i słowo kolaboracja kojarzy się mi wyjątkowo źle. Ale czasy się zmieniły, a znaczenie tego słowa przedefiniowało.
Obecnie kolaboracja – czyli po staremu – współpraca znanego brandu z artystą, influencerem lub innym brandem to pewna gwarancja sukcesu dla produktu, który w jej wyniku powstanie.
Tworzą się w ten sposób przede wszystkim limitowane edycje butów i odzieży. Z reguły nie do kupienia w standardowych sklepach, czy to stacjonarnych czy też internetowych. Chętni klienci zapisują się i biorą udział w losowaniach. I dopiero nieliczni szczęśliwcy mogą dokonać zakupów tylko we wskazanych miejscach. Często takie produkty, już w momencie odbioru przesyłki, zwielokrotniają swoją wartość rynkową (ze względu na tą niedostępność oczywiście).
Jak będzie z akcją M&M’sów i marką modową Kate Spade New York? Zapewne podobnie. To bardzo silne brandy mające swoich heavy userów na całym świecie. Wśród nich z pewnością znajdzie się grono, które bez wahania wyda 400 USD na oryginalną torebkę (bo chyba tyle ma kosztować najdroższy produkt).
W branży FMCG takie akcje nie są jak na razie zbyt popularne – ale na pewno są spektakularne. Najsłynniejsza z ostatnich to współpraca twórców filmu „Deadpool & Wolverine” i koncernu Heinz. Tutaj mieliśmy do czynienia z limitowaną edycją butelek ketchupu i musztardy.
Nie były one dostępne w standardowej sprzedaży – tylko jako nagrody w aktywacji konsumenckiej. Teraz na ebay kosztują już 75 USD.