Żeby pobrać raport w pliku PDF, kliknij w poniższy link.
Raport dostępny jest bezpłatnie.
Pobierz raport GIT 2012
Co w raporcie?
Zobacz również
BADANIE
- Game Industry Trends 2012 – badanie przeprowadzanie przez research.NK na zlecenie NoNoobs
RYNEK SPRZĘTU DLA GRACZY
- Rynek sprzętu dla graczy – Dawid Grzyb
PŁATNOŚCI W GRACH
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
- Płatności w grach – Krzysztof Woźniak
GRY I GRYWALIZACJA W MARKETINGU
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Gry i mechanizmy gier w działaniach marketingowych – Adam Semik
- Rozwój advergames i gier w marketingu – Jacek Jankowski
- Gryfikacja modny termin nadużywany przez marketerów – Sebastian Starzyński
- In-game-ads czyli reklama w grach – Radosław Szczęsny
- On, ona i off o synergii działań on- i off-line w kampanich z elementami grywalizacji – Łukasz Ludkowski
- Gry: nowy wspaniały świat – Anna Godek-Biniasz
FELIETONY
- Skuteczny game design – Krzysztof Gonciarz
- W poszukiwaniu stanu flow – Jagoda Gandziarowska-Ziołecka, Joanna Średnicka
- Gamification: na zdrowie, dla społeczeństwa i lepszej pracy – Marcin Niewęgłowski
- Gamifikacja w zarządzaniu zespołami – Maciej Szcześnik
- O co chodzi z tymi badge’ami? – Kacper Szczepanowski
- Zmierzch żywych graczy, czyli czemu osiągamy 83. poziom w Farmville – Artur Roguski
- Marketingowa gra – Jakub Prószyński
PRZYKŁADY I PROGNOZY
- Gry i grywalizacja w marketingu – przykłady z Polski
- Grywalizacja w Polsce – prognozy