W gronie stałych klientów Macopedii od dwóch lat znajduje się spółka Benefit Systems, oferująca karty MultiSport, z których korzysta już ponad milion użytkowników w Polsce i za granicą. Dotychczasowa współpraca Benefit Systems z poznańskim software housem zaowocowała wydaniem aż sześciu nowych serwisów. W lipcu po raz drugi wystartowała akcja Wakacje z MultiSport, która jest efektem intensywnej pracy obu partnerów.
Chodź na siłownię i zbieraj punkty
– Naszym celem było stworzenie platformy dla właścicieli kart MultiSport. Po zalogowaniu jako pierwsi dowiadują się o nowościach, otrzymują dedykowane treści oraz nagrody. Koncepcja serwisu została stworzona z myślą o użytkownikach po to, aby zachęcić ich do zdrowego stylu życia – mówi Joanna Szwant, Project Manager z firmy Macopedia.
Zobacz również
W pierwszej edycji wakacyjnego programu ponad 100 tysięcy osób skorzystało między innymi z rowerów miejskich, a w serwisie pojawiło się ponad 400 tysięcy nowych użytkowników.
W tym roku nowością jest atrakcyjny program lojalnościowy, oparty na grywalizacji. Przez całe wakacje właściciele kart zbierają punkty, które mogą wymienić na nagrody lub przeznaczyć je na cel charytatywny – sprzęt sportowy dla dzieci w szkołach. Punkty można zdobywać m.in. za chodzenie na siłownię i udział w quizach.
Współpraca nad akcją wakacyjną
Akcja wakacyjna w ramach serwisu KartaMultiSport.pl to projekt, w którym Macopedia obsługuje Grupę Benefit Systems kompleksowo, jednocześnie projektując grafikę, UX, UI oraz tworząc niezbędne funkcjonalności od strony programistycznej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Od prawie roku współpracuję z Macopedią przy Strefie MultiSport (www.kartamultisport.pl). Jest to dla nas bardzo ważny projekt, ponieważ to pierwszy kanał, dzięki któremu mamy szansę dotrzeć bezpośrednio do użytkowników kart MultiSport. W związku z tym zależy nam na kompleksowej obsłudze i pewnym partnerze biznesowym. – mówi Justyna Sznajder, Product Owner działu PMO z Benefit Systems.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wszystkie serwisy spółki Benefit Systems są zbudowane w oparciu o TYPO3 CMS, elastyczny i bezpieczny CMS klasy Enterprise, z którego na co dzień korzystają czołowe światowe korporacje. Projekty z Benefit Systems Macopedia prowadzi w metodyce Agile – Scrum, zapewniającej pełną elastyczność dedykowanego zespołu scrumowego.
Ze względu na wysoką oglądalność portali oraz wymagania związane z RODO zadbano również o odpowiednie procedury, zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych.
Najnowsze trendy w projektowaniu
Tradycyjny proces tworzenia makiet stron internetowych jest bardzo skomplikowany i czasochłonny (czarno-białe makiety, projekty graficzne w Photoshopie etc.), dlatego Macopedia zaproponowała model projektowania zgodny z najnowszymi trendami, dzięki któremu udało się dwukrotnie skrócić czas projektu.
– Wszystkie tworzone przez nas grafiki, UX, UI w strefie Lato od samego początku były kolorowe i interaktywne, czyli klikalne. Zespół klienta miał bezpośredni kontakt z naszymi deweloperami, dzięki czemu wszystkie zmiany były szybko konsultowane i wdrażane – tłumaczy Joanna Szwant z Macopedii. Pełne case study można przeczytać tu.
Rozwój współpracy
Obecnie prowadzone są dalsze prace dotyczące nowych funkcjonalności, udoskonalania UX i UI oraz projektowania złożonych wyszukiwarek obiektów sportowych, które będą wdrażane na najważniejszych stronach spółki. Rozwijane są również serwisy dla spółek na rynkach zagranicznych.
Autorka:
Malwina Siegień
W Macopedii zajmuje się komunikacją i strategią marketingową. Na co dzień łączy doświadczenie z obszarów psychologii, Design Thinking, Employer Brandingu i HR.