W cyklu #OdKulis pokazujemy, jak wyglądają najciekawsze kampanie i działania od wewnątrz: jak w praktyce wygląda realizacja, z jakimi najtrudniejszymi wyzwaniami muszą się zmierzyć twórcy oraz jakie nieplanowane i zaskakujące zdarzenia miały miejsce. Tym razem przedstawiamy kulisy realizacji projektu „Vistula z Pasją”, którego pierwszym ambasadorem został Robert Karaś – mistrz świata na dystansie potrójnego Ironmana.
Zobacz również
Autorzy i pomysłodawcy projektu
Pomysłodawcą oraz autorem projektu „Vistula z Pasją” jest dział marketingu i PR marki Vistula.
Koncepcja
„Vistula z Pasją” to inicjatywa, której misją jest wspieranie mężczyzn z inspirującymi zainteresowaniami i interesującą historią. Projekt ma na celu promowanie wizerunku ciekawych ambasadorów, którzy dzięki pasji osiągają w życiu sukces. Jedną z pierwszych osób, którą zaprosiliśmy do współpracy był Robert Karaś – mistrz i rekordzista świata na dystansie potrójnego Ironmana. Aktualnie lista ambasadorów jest długa.
Chcemy pokazać, że każdy mężczyzna może wyglądać świetnie. Projekt polega na realizacji sesji zdjęciowej oraz filmu, podczas którego bohater opowiada o swoim życiu i pasji. Każdego ambasadora widzimy w stylizacjach od Vistuli, specjalnie dopasowanych do jego stylu i tego, w czym czuje się swobodnie. Tym sposobem pokazujemy, że Vistula nie jest wyłącznie marką szyjącą garnitury – ubrania znajdą tu dla siebie poeci, kompozytorzy, sportowcy, filmowcy – każdy mężczyzna.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Realizacja
Do sesji przygotowujemy się zazwyczaj kilka dni. Jeśli są to realizacje, które odbywają się poza Warszawą, planujemy je z większym wyprzedzeniem, nawet kilkutygodniowym.
Kolejny etap
Kolejne kroki to rozwijanie projektu z udziałem nowych ambasadorów – w planach mamy realizację sesji z kolejnymi sportowcami, a także z mężczyznami, dla których pasją jest muzyka czy sztuka. Jesteśmy również świadkami rozwoju naszych bohaterów, którzy w nagrywanym materiale mówią nam o swoich marzeniach, a chwile potem je spełniają, osiągając kolejne sukcesy – to inspiruje. Vistula od lat ubiera sportowców, osobistości ze świata kultury czy polityki. I to się nie zmieni. Chcemy być postrzegani jako narodowy krawiec, a to zobowiązuje.
Wyzwania
Największym wyzwaniem okazało się dopasowanie wspólnych terminów nagrań. Jest to związane z intensywnym kalendarzem zawodowym naszych ambasadorów.
Niespodzianki i nieplanowane sytuacje
Niespodzianki i nieplanowane zdarzenia chyba jeszcze przed nami. Staramy się przewidzieć każdą ewentualność oraz dbamy o to, aby każda sesja była przygotowana profesjonalnie.
Wnioski na przyszłość
Praca przy projekcie „Vistula z pasją” utwierdziła nas w przekonaniu, że warto wspierać mężczyzn, którzy poprzez ciężką pracę, talent, a także ogromną radość i satysfakcję, inspirują innych do działania. Vistula, jako lider na polskim rynku mody, umożliwia młodym sportowcom zaistnienie. Podczas współpracy z naszą marką, ambasadorzy dostają propozycję wywiadów, są też zapraszani do telewizji.
Patrycja Hatalska
dyrektor marketingu Vistula