#BleedForTheThrone – nietypowa akcja HBO i centrum krwiodawstwa

#BleedForTheThrone – nietypowa akcja HBO i centrum krwiodawstwa
Z okazji zbliżającej się wielkimi krokami premiery ostatniego sezonu „Gry o tron”, HBO we współpracy z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie przygotowało nietypową akcję, w ramach której wszyscy chętni mogą oddać swoją krew i odebrać unikatowe gadżety związane z serialem.
O autorze
1 min czytania 2019-03-27

Ósmy sezon „Gry o tron” zbliża się wielkimi krokami. Wszyscy fani serialu z niecierpliwością czekają na dzień premiery ostatniej serii kultowej produkcji. Tym samym promocja “Gry o tron” ruszyła już pełną parą, czego przykładem jest nowa akcja zorganizowana przez HBO i Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie.

Celem akcji jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia czegoś dobrego dla innych – czyli oddawania krwi. Dokonać tego można w dniach 26, 27, 28 lub 30 marca – w jednym z mobilnych punktów poboru krwi lub stworzonym specjalnie na tę okazję stacjonarnym punkcie w centrum miasta.

Te osoby, które zdecydują się oddać swoją krew, otrzymają unikatowe gadżety związane z serialem. Natomiast 30 marca, w sobotę, została przewidziana dodatkowa atrakcja – Żelazny Tron w Arkadach Kubickiego pod Zamkiem Królewskim w Warszawie. Wszystkie informacje na temat akcji znajdują się na stronie.

Kampania #BleedForTheThrone rozpoczęła się na tegorocznym festiwalu SXSW w Austin. Oprócz Polski, akcja prowadzona jest też w Norwegii, Szwecji, na Węgrzech, w Rumunii, Czechach, Bułgarii, Serbii, Grecji, Chorwacji, RPA, Kenii, Ghanie oraz Botswanie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W ramach promocji najnowszego i zarazem ostatniego sezonu serialu „Gra o tron”, HBO przygotowało nie lada gratkę dla fanów produkcji – w 6 lokalizacjach na świecie umieszczono 6 słynnych Żelaznych Tronów, dzięki czemu każdy z nas może stać się jego posiadaczem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Cristiano Ronaldo został ambasadorem Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku. W ramach kampanii Be The 1 inspiruje i motywuje do oddawania krwi.

PS3

W centrum St. Petersburga pojawiły się czerwone kałuże. Rosyjska Fundacja Darczyńców Krwi i Szpiku Kostnego postanowiła w bezpośredni i dobitny sposób zwrócić uwagę społeczeństwa na to, jak ważne jest regularne oddawanie krwi.