Lidl wprowadza kolejną akcję specjalną – tym razem będzie sprzedawać torebki marki premium Michael Kors. Niestety oferta będzie dostępna wyłącznie w sklepie internetowym firmy, wobec czego rozpaczliwa walka między klientami wśród półek sklepowych Lidla (tak, jak to było w przypadku torebek Wittchen czy butów Crocs) nie będzie miała miejsca.
Na tę chwilę wiadomo na pewno, że dostępne będą klasyczne modele torebek marki – tzw. „tote bag” – z dwiema lub czterema wewnętrznymi kieszeniami oraz metalowymi nóżkami. Za taką „przyjemność” przyjdzie nam zapłacić 799 zł.
Zobacz również
Aktualizacja 09.05
Jak poinformował we wpisie na swoim facebookowym profilu dziennikarz modowy Michał Zaczyński, szefowie marketingu marki Michael Kors nic nie wiedzieli wcześniej o tym, że torebki brandu pojawią się w Lidlu. „(…) promocja nie jest autoryzowana przez Michaela Korsa i nie wiadomo skąd Lidl wytrzasnął te torebki. Cały proceder odbywa się więc bez porozumienia z marką (zatem: bez jej zgody i aprobaty), która bada obecnie sprawę, w tym – oczywiście – to jak Lidl wszedł w posiadanie produktu”*.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na wpis zareagowała też Joanna Witczak, district manager CEE marki Michael Kors.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Do sprawy odniosła się Aleksandra Robaszkiewcz, communications manager marki Lidl, która we wiadomości do NowegoMarketingu napisała: „Dostawa torebek marki Michael Kors była negocjowana przez międzynarodowy zespół Lidla dla więcej niż jednej spółki narodowej. Szczegółowe informacje na temat negocjacji handlowych dot. produktów oferowanych przez Lidl Polska objęte są tajemnicą handlową”.
*pisownia oryginalna
PS
Lidl Polska zwiększa dostępność swoich produktów i uruchamia sklep internetowy. Na stronie www.Lidl-sklep.pl klienci będą mogli kupić produkty przemysłowe m.in. tekstylia, akcesoria kuchenne, AGD, sprzęt elektroniczny czy narzędzia. Oferta produktowa będzie zmieniać się aż trzy razy w tygodniu.
PS2
Lidl Polska kontynuuje rewolucję w temacie opakowań. W ofercie sieci pojawią się warzywa i owoce w opakowaniach biodegradowalnych i kompostowalnych przemysłowo. Klienci będą mogli zakupić m.in. BIO ziemniaki, BIO cebulę lub BIO marchew w pełni nadających się do recyklingu opakowaniach.
PS3
Jakie najciekawsze akcje przeprowadziła w 2018 roku marka Lidl? Które kanały komunikacji marketingowej były dla marki najważniejsze? Jaki budżet przeznacza na działania online? Jak zmieni się to w 2019 roku?