Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Instagram umożliwia markom promowanie postów influencerów

Instagram umożliwia markom promowanie postów influencerów
Instagram wprowadził opcję „Paid Partnership”, która umożliwia markom promowanie postów influencerów, w podobny sposób, jak działa to przy kampaniach reklamowych. Nowe narzędzie ma służyć do zwiększenia zasięgu danej treści.
O autorze
1 min czytania 2019-06-10

Do tej pory w przypadku współpracy na linii influencer-marka, sponsorowane posty docierały wyłącznie do obserwatorów danej osoby. Nowa funkcja „Paid Partnership” pozwoli na promowanie treści w taki sam sposób, jak to działa przy reklamach.

Spowoduje to zwiększenie zasięgu i zaangażowania, bowiem treść będzie wyświetlana również tym użytkownikom, którzy nie śledzą konkretnego influencera.

Opcja będzie dostępna dla reklamodawców w ciągu najbliższych kilku tygodni.

– Pytanie, czy to tak naprawdę nowy model współpracy, czy jedynie wprowadzenie prostszej, bardziej przejrzystej opcji. Marki sponsorowały posty własne z wizerunkiem influencerów i zapewne już wcześniej zdarzało się, że post influencera sponsorowany był przez markę, więc takie treści docierały poza followersów influencera. Czy nowa opcja Instagrama zmieni coś w działaniach marka-influencer? Być może działania te będą jeszcze bardziej przejrzyste, to zdecydowanie na plus. Potencjalnie większe zasięgi dla influencerów powinny motywować ich do tworzenia bardziej wartościowego i jakościowego contentu dla swoich odbiorców, czy tak będzie? Czas pokaże – komentuje Karolina Kornacka, head of content & social media, Kamikaze.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Posiadanie profilu na choć jednym portalu społecznościowym to dziś absolutna konieczność. Konsumenci chcą wiedzieć jak najwięcej o działalności przedsiębiorstwa, proponowanych produktach, a także opiniach pozostałych osób. W jaki sposób zainteresować użytkowników i wykorzystać kanały social media do promocji własnych treści?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Myśląc o nowoczesnym podejściu do promocji produktów, trudno dziś nie brać pod uwagę całego spektrum możliwości, jakie daje firmom nawiązanie współpracy z blogerami. O czym warto pamiętać, planując efektywne działania influencer marketingowe? I jak wygląda proces nawiązywania współpracy?