Cannes Lions 2019: Kolejne nominacje dla polskich projektów

Cannes Lions 2019: Kolejne nominacje dla polskich projektów
18 czerwca br., podczas trwającego właśnie festiwalu Cannes Lions 2019, ogłoszono kolejne shortlisty w nowych kategoriach. Kilkanaście nominacji zgarnęły polskie projekty, w tym m.in. nagrodzone już akcje „Niezniszczalna Tęcza” i „Ostatni Twój Weekend”.
O autorze
1 min czytania 2019-06-19

zdjęcie: facebook.com/Cannes.Lions.Festival.of.Creativity

Z dotychczasowych list nominowanych do Lwów projektów srebro w kategorii Design Lions, w podkategorii Brand Environment & Experience Design – Live Events, otrzymała akcja „Niezniszczalna Tęcza”, autorstwa agencji 180heartbeats Jung v. Matt dla marki Ben & Jerry’s. Drugą nagrodę, czyli Brązowego Lwa w kategorii Print & Publishing Lions – Commercial Publications zgarnął projekt „Ostatni Twój Weekend”, zrealizowany przez portal Gazeta.pl, bank BNP Paribas, Mastercard i agencję VMLY&R. Owa kampania ma jeszcze szansę na Lwy w kategoriach Titanium i Glass: the Lions for Change, których zwycięzcy zostaną ogłoszeni w piątek 21 czerwca.

Wczoraj, 18 czerwca br., ogłoszono kolejne shortlisty w nowych kategoriach – polskie projekty zdobyły aż 14 nominacji.

Najwięcej, bo sześć, zdobył wyżej wspomniany projekt „Ostatni Twój Weekend”. Został on nominowany w kategoriach: Creative Strategy (Sectors – CSR) Media Lions (Media sectors – CSR; Channels – Use of print; Culture & Context – Single-Market Campaign, Social Behaviour & Cultural insight) oraz PR Lions (Culture & Context – Social Behaviour & Cultural Insight).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolejne pięć nominacji dostała akcja „Niezniszczalna Tęcza”. Projekt ma szansę na zgarnięcie Lwów w kategoriach: Media Lions (Channels – Use of Ambient Media: Large Scale, Use of Stunts; Culture & Context – Social Behaviour & Cultural Insight) oraz PR Lions (Techniques – Use of Events & Stunts; Culture & Context – Social Behaviour & Cultural Insight).

Jedną nominację w kategorii PR Lions (Excellence in PR – Corporate Image) otrzymała kampania „Kobiety na banknotach” banku BGŻ BNP Paribas, do której kreację przygotowała agencja Publicis, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Havas Media, za działania w social mediach odpowiadała agencja Green Parrot, a za planowanie i zakup mediów internetowych Sales&More.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Edukacyjna kampania WWF „Jesteś zagrożonym gatunkiem”, która wystartowała podczas zeszłorocznego szczytu klimatycznego ONZ COP24, zgarnęła nominację w kategorii PR Lions (Sectors – Not-for-profit). Za przygotowanie kampanii odpowiadała 2012 Agency, oraz partnerzy: Ströer Media, Coloroffon, Papaya Films i Imago PR.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolejną nominację zgarnęła również antyczadowa kampania „Święty Florian da Ci znak”, zrealizowana przez agencję Grey Group Poland. Projekt ten powalczy o Lwa w kategorii: Social & Influencer Lions (Excellence in Social & Influencer – Social Purposes). Wcześniej akcja nominowana była w kategorii Health & Wellness (Health Awareness & Advocacy – Non-profit) lecz nagrody nie zgarnęła.