Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

„Ciche Godziny” we wszystkich sklepach Stokrotki

„Ciche Godziny” we wszystkich sklepach Stokrotki
Stokrotka przyłącza się do ogólnopolskiej akcji „Ciche Godziny” zainicjowanej przez Fundację JiM. Z tej okazji w sklepach marki w wyznaczonych godzinach będzie wyłączona muzyka, a klienci ze spektrum autyzmu będą mieli pierwszeństwo w obsłudze przy kasach.
O autorze
1 min czytania 2020-11-02

Jak wynika z badań Światowej Organizacji Zdrowia autyzm występuje u jednej osoby na sto. Jednak muszą sobie z nim radzić także najbliżsi, dla których rutynowe obowiązki są wielkim wyzwaniem. Dla osób z autyzmem robienie zakupów w tłoku i hałasie to źródło stresu, nierzadko paniki czy fizycznego bólu. Dlatego we współpracy z Fundacją JiM sieć Stokrotka wprowadza „Ciche Godziny”.

Od najbliższej środy, 4 listopada w blisko 700 sklepach marki w całym kraju zostaną wdrożone udogodnienia dla osób ze spektrum autyzmu. W każdą środę w godzinach od 8 do 10 i w każdą sobotę w godzinach 17-19 zostanie wyłączona muzyka. W tym czasie osoby ze spektrum będą miały pierwszeństwo w obsłudze we wszystkich kasach.

– Dla nas, jako Fundacji JiM, niezwykle istotne jest, aby duże sieci handlowe, takie jak Stokrotka wprowadzały w swoich placówkach ułatwienia dla osób ze spektrum autyzmu. „Ciche Godziny” są ukłonem w stronę osób z ASD, dla których czynniki, takie jak hałas czy tłok sprawiają, że zwykłe wyjście do sklepu, w którym brak jest udogodnień technicznych, staje się wyjątkowo stresujące – mówi Tomasz Michałowicz, prezes Fundacji JiM.

Akcja „Ciche Godziny” prowadzona będzie bezterminowo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Sieć Lidl z myślą o komforcie osób ze spektrum autyzmu, jak i ich rodzin oraz opiekunów, wprowadziła ciche godziny we wszystkich swoich sklepach w Polsce. Inicjatywa została opracowana we współpracy z Fundacją JiM, a jej głównym celem jest ułatwienie w dokonywaniu zakupów przez klientów z ASD.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Godziny ciszy” w ubiegłym roku wprowadziło już wiele sieci, takich jak np. DecathlonAuchan oraz Carrefour.

PS3

W lipcu 2018 roku w Galerii Morena zainstalowano system znaczników „TOTUPOINT”, który wspomaga orientację przestrzenną i zwiększa poziom bezpieczeństwa osób niewidomych i niedowidzących. Owe działanie jest realizowane przez firmę Carrefour, która jest właścicielem galerii w Gdańsku.