CNN International wraz z ekspansją franczyzy „CNN Marketplace” zwiększyło zasięg treści biznesowych. Programy „CNN Marketplace Asia” i „CNN Marketplace Europe” rozpoczęły nadawanie na antenie CNN International 22 maja, a „CNN Marketplace Middle East” wystartuje w późniejszym okresie tego roku. W programach pojawią się trendy makroekonomiczne kształtujące rynki Azji, Europy i Bliskiego Wschodu oraz zostaną zaprezentowane najważniejsze gałęzie przemysłu i profile kluczowych przedsiębiorstw w tych regionach.
Dlaczego CNN zdecydowało się na zwiększenie zasięgu treści biznesowych?
Pandemia w znacznym stopniu zdezorganizowała świat biznesu, który musiał się przystosować do zupełnie nowych zasad i standardów pracy. W związku z tym postawiliśmy na wzmocnienie oferty CNN Business w telewizji i digitalu – aby odpowiedzieć na zapotrzebowania naszych widzów chcących wiedzieć więcej o branżach, które będą kształtować naszą przyszłość oraz o prekursorskich rozwiązaniach, które będą one wprowadzać. Globalny zasięg CNN i wiedza ekspercka w zakresie biznesu umożliwiają poruszanie tego typu tematów zarówno w już istniejących formatach, takich jak flagowe programy „Quest Means Business” i „First Move” z Julią Chatterley, na stronie internetowej CNN Business (która odnotowała wzrost liczby unikalnych użytkowników o 66 proc. w ciągu ostatniego roku), jak i właśnie poprzez ekspansję franczyzy „CNN Marketplace”.
Zobacz również
Co obejmuje ekspansja „CNN Marketplace” na antenie stacji?
22 maja w CNN International miała miejsce premiera dwóch nowych comiesięcznych programów „Marketplace Europe” oraz „Marketplace Asia”. Skupiają się one na firmach i innowacyjnych liderach w tych regionach oraz obszarach takich jak: e-commerce, motoryzacja, technologia, zdrowie i medycyna czy zrównoważony rozwój. Gospodarzami tych dwóch programów są cztery utalentowane ekspertki: Selina Wang, Kristie Lu Stout, Nina dos Santos, a także Anna Stewart. W pierwszych odcinkach pojawiły się m.in. wywiady z menedżerami wyższego szczebla BMW i Alibaby.
Jakie są ambicje franczyzy „CNN Marketplace”?
W ramach „CNN Marketplace” od dłuższego czasu są emitowane cotygodniowe programy „Marketplace Africa”. Wprowadzając „Marketplace Europe” i „Marketplace Asia” – oraz jeszcze w tym roku „Marketplace Middle East” – w czasach dynamicznych zmian i niepewności chcemy dostarczyć naszym widzom jeszcze więcej treści dotyczących nowinek biznesowych z całego świata. Celem franczyzy będzie opowiedzenie historii o odbudowie, nowej gospodarce, nowych trendach oraz rozpoczynającej się erze innowacji na podstawie doświadczeń konkretnych firm. Ta wzbogacona oferta zapewni również więcej możliwości komercyjnych współpracującym z nami markom – w ostatnim czasie obserwujemy zwiększone zainteresowanie firm, korporacji finansowych i technologicznych, które chcą dotrzeć do odbiorców CNN, a w szczególności do naszych odbiorców programów biznesowych.
Kim są obecni odbiorcy CNN International i jakie są ich oczekiwania?
CNN jest dostępne na wszystkich platformach w ponad 445 milionach gospodarstw domowych i pokojów hotelowych na całym świecie. Jesteśmy numerem jeden wśród globalnych mediów cyfrowych. Nasi odbiorcy są wpływowi – CNN ma światowy zasięg, a historie, które opisujemy są szeroko rozpowszechniane, cytowane i śledzone przez przywódców politycznych, prezesów firm, celebrytów i liderów biznesowych. Środki przekazu takie jak CNN budują relacje zaufania ze swoimi odbiorcami i powinny je nieprzerwanie utrzymywać. A to wszystko dzięki determinacji naszych dziennikarzy do raportowania faktów i tylko faktów, co robią już od ponad 40 lat, relacjonując ważne dla odbiorców wiadomości, a także nowości z dziedziny biznesu, finansów, lifestyle’u i sportu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
O rozmówczyni: Cathy Ibal, senior vice president w CNN International Commercial na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA)