Zacznijmy od tego, czym jest Fuzzy i jaki jest jego cel?
Technologia i rozwój wielokanałowości dają nam nowe możliwości interakcji z konsumentami. Fuzzy to… sympatyczny, roztańczony i niezwykle pomocny brand hero CCC. Choć wygenerowany w 3D świetnie wspiera klientów CCC w całym procesie zakupowym. Podpowiada im, jak kupić szybko, sprawnie, w zgodzie z najnowszymi trendami i z wykorzystaniem najatrakcyjniejszych rabatów na Black Week.
W jaki sposób nawiązuje on do CCC?
W CCC mocno stawiamy na komunikację z klientem. Precyzyjnie dobieramy przekaz, kanały i narzędzia komunikacji do poszczególnych generacji. Chcemy wchodzić z nimi w interakcje i angażować ich. Fuzzy dokładnie wpisuje się w te założenia.
Zobacz również
Jak powstał nowy brand hero, jego koncepcja?
Aby Fuzzy był maksymalnie wiarygodny i rzeczywisty, przenieśliśmy go na grunt rozszerzonej rzeczywistości. Za projekt odpowiada Ken Kelleher, przebojowy artysta, który łączy futurystyczne formy z angażującymi instalacjami w przestrzeni publicznej. Jego nowatorskie formy 3D odważnie współtworzą świat NFT’s – niewymienialnych tokenów, cyberwaluty, która coraz śmielej wkracza do naszej rzeczywistości. Dzięki tej współpracy udało nam się stworzyć inteligentnego i sympatycznego doradcę, który towarzyszy klientom podczas zakupów.
W jaki sposób konsumenci mogą skorzystać z pomocy Fuzzy’ego?
Fuzzy jest dostępny dla klientów na messengerze CCC. Tam mogą z nim porozmawiać, czyniąc go swoim osobistym stylistą i modowym ekspertem!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dlaczego zdecydowaliście się wykorzystać AR w ramach działań?
Cyfrowe prace coraz częściej osadzane są w realnych krajobrazach, a ich rezultat wydaje się niesamowicie rzeczywisty. W CCC lubimy nieszablonowe rozwiązania, które angażują naszych klientów. Chcemy im dostarczać nową jakość i pokazywać inny wymiar procesu zakupowego. Sądzimy, że dzięki Fuzzy’emu się to udało.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przeniesienie brand hero na grunt rozszerzonej rzeczywistości jest dość innowacyjne, tym bardziej w branży obuwniczej. Jak w CCC wygląda u Was kwestia opracowywania i wdrażania takich innowacyjnych i kreatywnych rozwiązań?
W CCC na bieżąco obserwujemy trendy i wiemy, że połączenie obrazu świata rzeczywistego z wirtualnym już od dłuższego czasu opanowało świat social mediów, mody i marek. Technologie 3D mają dziś ogromny potencjał i dają nam nowe możliwości interakcji z konsumentami. Chcąc dostarczać im nową jakość i pokazywać inny wymiar procesu zakupowego, inwestujemy w nieszablonowe rozwiązania. Do współpracy przy tego typu projektach zapraszamy twórców, których nowatorskie pomysły mogą świetnie sprawdzić się również w naszej branży.
Czy w ramach przyszłych działań w CCC również planujecie mocniej postawić na innowacyjne rozwiązania oparte o AR?
Widzimy ogromny potencjał w wykorzystaniu rozszerzonej rzeczywistości. To doskonały sposób, aby zwiększyć świadomość marki, wzmocnić zainteresowanie nią oraz budować lojalną bazę klientów. Nie wykluczamy, że w niedalekiej przyszłości skorzystamy jeszcze z możliwości, jakie ona daje.
W ramach działań w Warszawie powstał mural przedstawiający Fuzzy’ego, natomiast w wielu miastach pojawiły się plakaty ze specjalnymi QR kodami. Co jeszcze planujecie w ramach aktywacji z okazji black week?
Faktycznie kampania promująca Fuzzy’ego i Black Week jest dostępna również w outdoorze. Jednak nasz sympatyczny przyjaciel czeka na kontakt z naszymi klientami w internecie. Oprócz modowych inspiracji Fuzzy chętnie zagra z nimi w grę, dzięki którym mogą zyskać dodatkowe zniżki na zakupy. Mamy nadzieję, że nasz brand hero zyska w najbliższym czasie wielu nowych znajomych!
Artykuł powstał we współpracy z CCC.