Marta Polakow: Decydując się na własną agencję – musisz być pasjonatem

Marta Polakow: Decydując się na własną agencję – musisz być pasjonatem
Marta Polakow-Stepanow to CEO agencji Tailor Made PR, którą prowadzi wraz ze wspólniczką od ponad 12 lat. Jak w tym czasie zmienił się PR i jak wpływa na niego wojna w Ukrainie? O tym dowiesz się z najnowszego odcinka NowyMarketing Podcast.
O autorze
1 min czytania 2022-04-22

Marta Polakow-Stepanow zaczęła swoją drogę od pracy w mediach. Przed założeniem agencji pracowała jako wydawczyni w Radio Wawa. Obecnie współtworzy agencję Tailor Made PR, z którą związana jest już od ponad 12 lat. W tym czasie podejmowała się licznych współprac, m.in. z Lechem, Żywcem-Zdrój czy Barbie. Jednak jak twierdzi sama Marta – model biznesowy agencji jest dość specyficzny.

– Trudno jest skalować taki rodzaj biznesu. Decydując się na własną agencję, trzeba być pasjonatem albo mieć dobry pomysł na to, czym ta firma ma się wyróżniać i jaka ma być jej misja oraz wartości. Coś, co pozwoli Ci znaleźć miejsce na rynku. U nas przez lata bardzo dobrze u podstaw działało doskonałe zrozumienie, czym jest jakość komunikacji – mówi Marta Polakow-Stepanow.

Z Martą rozmawiamy o tym, jakie błędy popełniają PR-owcy w kontaktach z mediami, jak zmienił się świat PR-u przez 12 lat, jak wpływa na niego wojna w Ukrainie oraz jak współpracowało jej się z takimi markami jak Lech czy Barbie. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Słuchaj podcastu NowyMarketing