Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco:
KATEGORIE GŁÓWNE:
PR korporacyjny:
Zobacz również
- DB Schenker Logistics: Logistycznie rzecz biorąc – Multi Communications
PR produktu:
- Promocja BLACK podczas wizyty Mike’a Tysona w Polsce – BrandLab
- Coca-Cola. Podziel się radością! czyli magia imion – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, K2
- Komunikacja promocji „Jaki to smak?” wprowadzającej 4 nowe smaki chipsów Lay’s – Hill+Knowlton Strategies
Kampania edukacyjna:
- Przedsiębiorcy tworzą – Konfederacja Lewiatan
- Pozory mylą, dowód nie 2012 – Marketing & Communications Consultants
- Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie. – On Board Public Relations i Diageo
Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Pociągi relacji szczególnych – kryzys w Kolejach Śląskich – Imago Public Relations
- „Sprawa poznańska” czyli zażegnanie kryzysu w zarodku – Lighthouse Consultants
- Sfinks kontra UOKiK – Practum Consulting
Public Affairs i Lobbying:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Forum Rozwoju Efektywnej Energii (FREE) – FleishmanHillard
- Pierwsza obniżka opłat od transakcji kartami płatniczymi w Polsce – Martis CONSULTING
- Współpraca samorządu, mieszkańców i biznesu jest możliwa? Karpacz pokaże, że tak – Publicon
Kampania społeczna:
- Rak’n’Roll Records – charytatywna wytwórnia muzyczna – 180heartbeats + JUNG v. MATT
- Język polski jest ą-ę – Ogilvy PR
- Policzmy się – VMR
Komunikacja wewnętrzna:
- Porozmawiajmy o kampanii – BNP Paribas Bank Polska
- zróbMY obrót w przód – Havas PR Warsaw i Grupa ENERGA
- „Zależy nam. Naprawdę” – jak w nietypowy sposób zaangażować pracowników w zmianę kultury organizacyjnej – ING Usługi Finansowe
Event komercyjny:
- ORLEN Warsaw Marathon – Agencja LIVE
- Intel Extreme Masters Katowice, czyli mistrzostwa świata w cybersporcie po raz pierwszy w Polsce – Intel Technology Poland i Monday Public Relations
- Witamy w Katowicach – przebudowa dworca, transformacja postaw – Neinver Polska i Imago Public Relations
Event społeczny:
- Big Book Festival 2013 – Go Culture i Fundacja „Kultura nie boli”
- Cały Śląsk szyje jaśki – Kobold Public Relations
- Akcja „Przeprowadź bibliotekę” – Miasto Poznań
Launch nowego produktu, usługi lub firmy:
- Wsparcie PR premiery systemu operacyjnego Windows 8 w Polsce – Hill+Knowlton Strategies
- Kurkowa 14 – Publicon
- Bractwo Feniksa – WALK PR dla Carlsberg Polska – WALK PR
Corporate Social Responsibility:
- Ogólnopolska Olimpiada Wiedzy o Internecie Net Masters Cup – Grupa Netia, Grupa Allegro, Neuron Agencja Public Relations, Kamikaze Agencja Interaktywna i inne
- Pracownie Orange – Orange Polska
- Mój pierwszy raz z Internetem – UPC Polska
PR miejsca, miasta lub regionu:
- Las. Przystanek od codzienności – Dobocom public relations
- Poznańska Turystyka 2.0 – Miasto Poznań
- Mall Wall Art – PR Inspiration
Social media:
- Dociekliwi – 24/7PR
- Od kurczaka do wołowiny argentyńskiej – MAKRO w świecie mediów społecznościowych – MAKRO Cash and Carry Polska
- Blogerzy kochają olej rzepakowy – Marketing & Communications Consultants
- PilsnerUrquell.z.milosci.do.blogerow – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
- SAPPHIRE rozGRYwka – Sarota PR
Business-to-Business PR:
- Nowe szlaki na handlowej mapie Polski – nieodkryty potencjał mniejszych miast – Colliers International Poland
- Korona Smakosza – MAKRO Cash and Carry Polska
- Branżowe debaty o przyszłości mediów i Social Media Policy w cyklu Social Media Policy – Publicon
PR finansowy i relacje inwestorskie:
- Polski Holding Nieruchomości wchodzi na GPW – Havas PR Warsaw i Polski Holding Nieruchomości
- Komunikacja programu publicznych emisji obligacji korporacyjnych PCC Rokita S.A. – NOBILI PARTNERS
Sektor publiczny:
- „dalEKOwzroczni” – przyszłość w czystych barwach – Partner of Promotion
KATEGORIE SEKTOROWE:
Technologia, IT, telekomunikacja:
- Ogólnopolska Olimpiada Wiedzy o Internecie Net Masters Cup – Grupa Netia, Grupa Allegro, Neuron Agencja Public Relations, Kamikaze Agencja Interaktywna i inne
- Intel Extreme Masters Katowice, czyli mistrzostwa świata w cybersporcie po raz pierwszy w Polsce – Intel Technology Poland i Monday Public Relations
- Mój pierwszy raz z Internetem – UPC Polska
Finanse:
- Polski Holding Nieruchomości wchodzi na GPW – Havas PR Warsaw i Polski Holding Nieruchomości
- „Zrób Rakowi Wspak” – Niestandardowe działania PR dla produktu – ubezpieczenia na wypadek nowotworu Ona i On ING Życie – ING Życie
- 10za50za10 – Kolko
Zdrowie (usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne):
- Męska grypa – Ciszewski MSL
- GADAJ*BADAJ – Havas PR Warsaw
- Launch Vicks – nowej marki leków na objawy przeziębienia i grypy w Polsce – Hill+Knowlton Strategies
Uroda:
- Spotkanie z Ambasadorem marki Gillette – Robertem Lewandowskim – 24/7PR
Sektor spożywczy:
- Dociekliwi – 24/7PR
- Coca-Cola. Podziel się radością! czyli magia imion – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, K2
- Komunikacja promocji „Jaki to smak?” wprowadzającej 4 nowe smaki chipsów Lay’s – Hill+Knowlton Strategies
Media i styl życia:
- Milka. Moje miasto się przytula – Mondelez Polska
- Książęce. Z pasji do piwa – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
- Chcesz pokonać raka? Musisz mieć pieniądze i znajomości – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, DDB, Platige Image, Fundacja Alivia i inne
Kultura:
- „Muzeum Utracone – przywraca pamięć”, edycja 2013 r. – Ad Artis Fundacja Sztuki SAR i Public Dialog
- Big Book Festival 2013 – Go Culture i Fundacja „Kultura nie boli”
- Nie bądź dźwiękoszczelny. Wspierajmy żywą muzykę! – SMILE PR
Sport, turystyka, rekreacja:
- Twardziele o miękkich sercach – Partner of Promotion
- Super Mecz – Polish Sport Promotion
- Współpraca samorządu, mieszkańców i biznesu jest możliwa? Karpacz pokaże, że tak – Publicon
Nieruchomości i budownictwo:
- Bieg na Szczyt Rondo 1 – Advanced Public Relations
- Nowe szlaki na handlowej mapie Polski – nieodkryty potencjał mniejszych miast – Colliers International Poland
- Kurkowa 14 – Publicon
Przemysł, transport, logistyka:
- Raz, że szybko, A2, że do Europy. Komunikacja Autostrady Wielkopolskiej SA w mediach społecznościowych – Agencja IdPR (Grupa AFEKT) i Marketing Services Group.
- Witamy w Katowicach – przebudowa dworca, transformacja postaw – Neinver Polska i Imago Public Relations
- Komunikacja programu publicznych emisji obligacji korporacyjnych PCC Rokita S.A. – NOBILI PARTNERS
KATEGORIE SPECJALNE:
Kreatywność:
- Rak`n`Roll Records – charytatywna wytwórnia muzyczna – 180heartbeats i JUNG v. MATT
- GADAJ*BADAJ – Havas PR Warsaw
- Pierwszy na świecie fanpage na żywo dla TESCO – Lemon Sky
- Milka. Moje miasto się przytula – Mondelez Polska
Efektywność:
- ORLEN Warsaw Marathon – Agencja LIVE
- Witamy w Katowicach – przebudowa dworca, transformacja postaw – Neinver Polska i Imago Public Relations
- Język polski jest ą-ę – Ogilvy PR
- Super Mecz – Polish Sport Promotion