Reach For The Skies – odkrywaj nowe lądy w najnowszej grze od studia SteamBytes

Jak zostać wirtualnym odkrywcą krain i przeżyć niezwykłą, podniebną przygodę? Wystarczy wejść do swojego appmarketu, w którym od 30 czerwca dostępna jest gra Reach For the Skies – nowa produkcja polskiego studia developerskiego SteamBytes. Pokaż swoją zręczność, odpowiadaj poprawnie na pytania...
O autorze
2 min czytania 2016-07-04

…i zostań podniebnym podróżnikiem!

Reach For The Skies to rozwijająca gra mobilna, która łączy w sobie świetną rozrywkę, wartką akcję i ciekawy quiz edukacyjny. Zadaniem gracza jest przemierzanie licznych krain przy pomocy podniebnych pojazdów: balonów, zeppelinów oraz aeroplanów. Podczas lotu należy zręczne omijać napotkane przeszkody, zbierać dodatkowe monety oraz odpowiadać poprawnie na pytania z wybranej przez gracza dziedziny. Zapewnia to odpowiednią ilość paliwa, co pozwala przechodzić na kolejne poziomy gry.

– W „Reach For The Skies” chcieliśmy kompleksowo połączyć dobrą zabawę, ćwiczenie zręczności i spostrzegawczości wraz z treningiem umysłu. Gra skierowana jest nie tylko do dzieci i młodzieży, które mogą dzięki niej utrwalać wiedzę w kreatywny sposób. Jest to świetna rozrywka dla wszystkich chcących ciekawie spędzić czas: potrenować zręczność, szybkość czasu reakcji a przy okazji dowiedzieć się czegoś ciekawego o otaczającym świecie – mówi Tomasz Mularczyk, założyciel studia developerskiego SteamBytes.

Interaktywny quiz w „Reach For the Skies” to zbiór ponad 2 tysięcy pytań z zakresu geografii, przyrody i wiedzy o człowieku oraz matematyki. – Pytania, które przygotowaliśmy, sprawdzają wiedzę na różnych poziomach zaawansowania – od zupełnie podstawowego, po poziom maturalny. Dzięki temu zakres materiału można swobodnie dopasowywać w zależności od wieku i preferencji gracza – mówi Maja Bartosiewicz, Koordynator ds. Edukacji w SteamBytes, która sprawowała nadzór merytoryczny nad tworzeniem gry.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Twórcy uruchomili także możliwość samodzielnego zaprojektowania quizu. W „Reach for the Skies” można umieścić własne pytania, dzięki czemu każdy może podjąć swoje indywidualne wyzwanie i w kreatywny sposób przyswoić nową wiedzę. Od lipca pytania będzie można wgrywać nie tylko w aplikacji, ale także poprzez platformę www.edugames.net. Gra dostępna jest w 2 wersjach językowych: polskim, a także angielskim, co pozwala przy okazji szlifować język obcy.

Każda z krain w „Reach For The Skies” składa się z 20 misji – aby przejść każdą z nich, należy poprawnie odpowiadać na pytania, a także wykazać się niemałą zręcznością. Środki podniebnego transportu różnią się poziomem trudności: balony są skierowane do początkujących graczy, a po przejściu kolejnych etapów i uzyskaniu coraz lepszych wyników, można odbywać podróże bardziej zaawansowanymi pojazdami: zeppelinami oraz aeroplanami. W grze można zdobywać dodatkowe bonusy m. in. za poprawne odpowiedzi na określoną ilość pytań pod rząd, czy za wylatanie określonej liczby kilometrów. Wynikami swoich lotów można dzielić się ze znajomymi na Facebooku, a także poprzez iOS Game Center bądź Google Play Games.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Gra „Reach For The Skies” dostępna jest w sklepach Google Play, AppStore oraz Windows Store w modelu Freemium.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jest to już trzecia gra studia SteamBytes, które od 2014 roku tworzy rozwijające gry mobilne.

Więcej informacji o studiu można znaleźć na stronie www.steambytes.com.

Grę można pobrać tutaj:
Android
IOS
Windows Phone