CCC znowu idzie po więcej. Nowa jesienna kampania reklamowa „Go for more”

Nowa jesienna kampania “CCC – GO FOR MORE” wpisuje się w zapoczątkowaną wiosną 2016 strategię, w ramach której marka CCC stawia kobiety, ich cele i potrzeby w centrum swojego zainteresowania.
O autorze
1 min czytania 2016-09-12

CCC wierzy, że każda kobieta kiedy czuje się dobrze ze sobą i kiedy potrafi odnaleźć swój styl, jest pewna siebie i ma ochotę iść po więcej z życia.  

O ile wiosną CCC podkreślało kobiecą indywidualność, w tej odsłonie kampanii widzimy zdecydowanie bardziej społeczny kontekst – bohaterkom filmowych impresji towarzyszą przyjaciółki, dzieci, mężczyźni. Jak twierdzi CCC o ile kampania wiosenna była o wychodzeniu w świat, o tyle jesień jest o powrocie do domu, przyjaciół i rodziny. Jesienne chłody rekompensuje ciepło relacji z bliskimi. 

Została zachowana modułowa forma kampanii, gdzie każdą scenę z życia konkretnej bohaterki uzupełniają manifesty: „Idę z Tobą”, „Idę jak burza”, „Idę za głosem serca”, „Idę do celu”, „Idę swoją drogą”, „Idę do Ciebie” oraz finałowe „Idę po więcej”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania prowadzona będzie od 9 września przez 2 miesiące w formie 60, 30 i 15 sekundowych spotów, które będą emitowane w stacjach TV oraz w głównych sieciach kin w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji.

W Polsce kampania realizowana będzie na antenach ogólnopolskich stacji TVN i Polsat, dużej liczbie stacji tematycznych oraz w sieciach kin: Multikino, Cinema City i Helios.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dodatkowo kreacje będzie można zobaczyć w prasie kobiecej oraz we wszystkich salonach CCC w Europie. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania będzie mocno wspierana również w internecie, gdzie uruchomiona została nowa jesienna odsłona strony produktowej, na głównych wizerunkowych kobiecych portalach oraz w social mediach: Facebook, Instagram, YouTube.

CCC postawiło na sprawdzony w poprzedniej realizacji zespół twórców. Autorem koncepcji nowej komunikacji marki oraz kreacji całej kampanii jest agencja CHANGE, za reżyserię odpowiada kolektyw reżyserski – Państwo Rodzeństwo, zdjęcia – Łukasz Ziętek, a za produkcję – studio produkcyjne Lemon. 

W spotach ponownie został wykorzystany cover przeboju Nancy Sinatry – These Boots Are Made for Walking wykonany przez znaną polską wokalistkę Mary Komasa. 

 Za zakup mediów dla wszystkich krajów z grupy CCC odpowiada dom mediowy MullenLowe Media Hub. Za kreację nowej strony internetowej, kampanię internetową w Polsce i działania w social mediach odpowiada Os3.