„Miło Cię widzieć” na Moście Gdańskim 
- aktywacja od innogy i 180heartbeats + JUNG 
v. MATT

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Miło Cię widzieć” na Moście Gdańskim 
- aktywacja od innogy i 180heartbeats + JUNG 
v. MATT

Neon „Miło Cię widzieć”, który od dwóch lat znajduje się na Moście Gdańskim zyskał nową funkcję. Teraz dzięki zamontowaniu specjalnego ekranu wyświetlającego imiona, warszawiacy mogą pozdrowić swoich bliskich.

Lokalna aktywacja wykorzystująca neon „Miło Cię widzieć” to element kampanii rebrandingowej innogy (dawne RWE), która od września obejmuje cykl działań skupionych wokół tego przesłania. Do 2 października, wpisując imię na stronie www.milociewidziec.innogy.pl , warszawiacy mogą sami zdecydować, komu powiedzieć „Miło Cię widzieć”. Wpisane hasło zostanie wyświetlone na moście Gdańskim, a użytkownicy otrzymają pamiątkowe zdjęcie.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aktywację DOOH oraz aplikację przygotowała agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT. Działania obejmują także online: social media i przygotowanie serwisu.  

“Wspólnie z innogy naszym celem jest sprawienie, by dobra energia krążyła po Warszawie. Neon na Moście Gdańskim w emocjonalny sposób łączy online i offline, umożliwiając każdemu podpisanie się pod hasłem innogy - Miło Cię widzieć.” - komentuje Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający i partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.  

Agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT strategicznie i kreatywnie odpowiada za rebranding RWE na innogy oraz zajmuje się stałą obsługą social mediów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij