Mercure najsilniejszą marką hotelową w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mercure najsilniejszą marką hotelową w Polsce

Mercure został uznany przez konsumentów za najlepszą markę wśród hoteli i drugą w segmencie podróże – czytamy w opublikowanym właśnie raporcie KPMG pt. „Jak budować pozytywne doświadczenie klientów. Analiza wiodących praktyk zarządzania doświadczeniami klientów na rynku polskim.”.

Wysokie wyniki - we wszystkich analizowanych Sześciu Filarach Customer Experience, dały marce Mercure 10. miejsce na liście TOP 100 najsilniejszych marek w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Mercure jest marką łaczącą w sobie siłę globalnej sieci ze znaczącym elementem lokalnym. Mercure oferuje gościom komfort oraz przyjazną atmosfrę i niezapomniane doświadczenia. Każdy hotel Mercure poprzez swój wystrój i menu opowiada autentyczną i inspirujacą historię danego regionu, miasta, kraju. Mercure Kraków Stare Miasto jest najlepszym tego przykładem. Ambicją marki jest dostarczanie inspirowanych lokalnie spersonalizowancyh usług, których poziom gwarantują hotelarze z pasją. Oczekiwania podróżujących Polaków zmieniły się, a hotele Mercure są doskonałą odpowiedzią na ich potrzeby – naturalnej gościnności i atrakcyjnego programu lojalnościowego Le Club AccorHotels, który umożliwia korzystanie z unikalnych korzyści. W epoce podróżnych, którzy są non-stop w sieci, wiarygodna marka, która wzbudza emocje musi gwarantować dobre ceny jak na platformie accorhotels.com” ” – tłumaczy Luc Gesvret, Dyrektor ds. Sprzedaży, Marketingu i Dystrybucji Orbis S.A.

Personalizacja oferty i podejścia do klientów, bezkompromisowa jakość hoteli Mercure, sprawne zarządzanie oczekiwaniami gości oraz umiejętność wczucia się w indywidualną sytuację konsumenta (empatia) - to elementy, które wyróżniły markę Mercure i które były najcenniejsze dla polskich konsumentów w segmencie „podróże”. Badanie „Jak budować pozytywne doświadczenia klientów. Analiza wiodących praktyk zarządzania doświadczeniami klientów na rynku polskim.” przeprowadzone zostało w Polsce w 1 kw. 2017 r. i pierwszy raz w naszym kraju. Wzięło w nim udział 5 000 osób, których zapytano o doświadczenia z 200 markami z 9 branż. Na tej podstawie opracowano zestawienie TOP 100 BRANDS, obejmujące najsilniejsze marki w Polsce oraz zestawienia liderów w poszczególnych branżach. Mercure w swojej kategorii – „podróże” – jest najsilniejszą marką hotelową, która generuje pozytywne emocje i doświadczenia.

Jestem bardzo zadowolona z usług Mercure, pobytów ich hotelach jest zawsze przyjemny. Miła i profesjonalna obsługa, nowoczesny wystrój, piękne pokoje i niesamowity komfort.” - komentuje w badaniu jedna z ankietowanych osób.

Mercure jest marką hoteli należącą do grupy AccorHotels, największego światowego operatora hotelowego. Wyłącznym franczyzodawcą marki Mercure w Polsce oraz w pozostałych 15 krajach Europy Środokowo-Wschodniej jest Orbis SA. Sieć Mercure obejmuje 740 hoteli w 56 państwach na całym świecie, z czego 23 hotele w Polsce. W każdym hotelu Mercure obowiązuje 96 punktów kontroli jakości i to właśnie ta bezkompromisowa jakość jest doceniana przez klientów. Potwierdzają to wysokie wyniki marki w 6 najważniejszych dla klientów filarach Customer Experience generujących pozytywne doświadczenia – wiarygodność, umiejętność rozwiązywania problemów, spełnienie obietnicy marki poprzez umiejętne zarządzanie oczekiwaniami klientów, personalizacja kontaktu i oferty, empatia oraz czas i wysiłek związany z wygodą interakcji klienta z marką.

Każdy z hoteli Mercure posiada własny styl i osobowość. Wystrój i wyposażenie są zakorzenione w miejscowej kulturze. Połączenie klasycznego stylu z nutą współczesnego wzornictwa i dbałością o historyczne dziedzictwo sprawiają, że Mercure to gwarancja udanego pobytu. Położone w centrach miast, nad morzem lub w górach, hotele Mercure oferują osobom podróżującym, zarówno służbowo jak i rekreacyjnie, autentyczną gościnność. Stanowią atrakcyjną alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, łącząc w sobie dodatkowe korzyści płynące z silnej międzynarodowej sieci, wysokiej jakości usług i dostępności poprzez cyfrowe platformy rezerwacyjne.

Badanie jest do pobrania na stronie firmy KPMG.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij