25 lat Vobis na polskim rynku. Marka prezentuje nową identyfikację wizualną

Marka Vobis, specjalizująca się w sprzedaży komputerów, urządzeń mobilnych, a także sprzętu RTV i AGD, przeszła właśnie rebranding.
O autorze
1 min czytania 2017-08-16

Zmienione logo marki i layout sklepu internetowego podkreślają kluczowe dla Vobis wartości, jakimi są nowoczesność, prostota i nastawienie na satysfakcję klienta. Odświeżenie wizerunku jest również częścią nowej strategii sprzedaży Vobis.

Nowe logo marki Vobis wpisuje się w najnowsze trendy w budowaniu identyfikacji wizualnej. Główny akcent stylistyczny stanowi teraz wyróżniona czerwono-fioletowym gradientem litera „V”. Kolor czerwony symbolizuje aktywność i energię, z kolei barwy – ciemnofioletowa to wiedza, wysoka jakość i ambicja, a jasnofioletowa przywołuje na myśl elegancję oraz kreatywność. W nowym logotypie dostrzeżemy również biel, będącą wyrazem optymizmu, prostoty i klarowności. Widoczną zmianą w logo jest także zastosowanie bezszeryfowej i zaokrąglonej czcionki, która nadaje mu nowoczesny, oryginalny charakter oraz symbolizuje otwartość na dialog z klientem. – Uznaliśmy, że 25. urodziny to idealna okazja, by zaprezentować naszym klientom zmiany wizerunkowe. Nowe logo marki i layout sklepu internetowego podkreślają kluczowe dla nas wartości, jakimi są nowoczesność, prostota i nastawienie na satysfakcję klienta. Akcent kolorystyczny i kształt litery „V” to z kolei nawiązanie do jednego z pierwszych logotypów marki, używanego w latach intensywnego rozwoju firmy – mówi Łukasz Dybka, dyrektor działu e-commerce i sprzedaży detalicznej w kanale Vobis.

Zmianie ulega również layout strony internetowej sklepu Vobis.pl. Ponieważ e-commerce stanowi obecnie ważny aspekt działalności marki, przy jej nowym projekcie postawiono na przejrzystość i maksymalne uproszczenie, aby m.in. ułatwić klientom nawigację po sklepie. – Nowa identyfikacja wizualna pozwoli na ujednolicenie wizerunku w sferze online (sklep internetowy) i offline (sklepy partnerskie). Wpisuje się to we wdrażaną właśnie w Vobis strategię sprzedaży omnichannel. Połączenie kanałów sprzedaży to jeden z najważniejszych trendów na polskim rynku e-commerce, a spójna identyfikacja wizualna jest jego podstawą. Zmiany wizerunkowe klienci będą mogli więc zobaczyć również w sklepach partnerskich, skupionych w sieci Vobis Partner – mówi Łukasz Dybka z Vobis.

Dopełnieniem zmian jest kampania urodzinowa organizowana przez markę pt. „25 lat z Vobis”. W trakcie jej trwania, Vobis wraz z takimi markami jak m.in. Samsung, Apple, Microsoft, Lenovo, Asus, Epson, Nokia, Fellowes, Braun czy Zelmer, organizuje konkurs dla swoich klientów. Przez dwa tygodnie będą oni mogli nabyć wybrane produkty z oferty topowych producentów w konkurencyjnej, urodzinowej cenie 25 zł. Rozpoczęcie konkursu zaplanowane jest na 16 sierpnia br., a szczegółowe informacje na jego temat dostępne będą na www.vobis.pl oraz w kanale Facebook marki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj