Monetia otwiera placówkę dla Ukraińców w Polsce. Wkrótce Monetia24.com na Ukrainie

Monetia, właściciel jednej z największych sieci placówek obsługujących transakcje gotówkowe, uruchomiła nowy oddział na przejściu granicznym w Hrebennym. Punkt będzie obsługiwać klientów z Polski i Ukrainy. To już 7 oddział firmy na granicy Polski.
O autorze
1 min czytania 2017-09-13

W nowym oddziale będzie można wpłacić gotówkę na dowolne konto bankowe, dokonać wszelkiego rodzaju opłat czy doładować kartę do telefonu komórkowego. Placówka będzie też wypłacać przekazy pieniężne realizowane za pośrednictwem platformy Monetia24.pl.

– Wzmacniamy naszą obecność na wschodniej granicy UE, ponieważ chcemy być beneficjentem otwarcia rynku pracy dla obywateli ukraińskich – wyjaśnia Wojciech Jóźwiak, prezes Monetii – Zaczynamy w Hrebennym od oddziału dedykowanego klientom ukraińskim. W kolejnym etapie chcemy wejść już fizycznie na Ukrainę i uruchomić tam Monetia24.com, platformę obsługującą przekazy pieniężne.

Oficjalne dane mówią o tym, że w Polsce pracuje blisko 2 mln Ukraińców. Ich średnie zarobki oscylują wokół 2,4 tys zł. To spory i obiecujący rynek dla spółki, która specjalizuje się w obsłudze transakcji gotówkowych. Niestety większość tych pieniędzy jest na Ukrainę przewożona jako gotówka, w polskich złotych lub dolarach amerykańskich.

Chcemy przekonać Ukraińców pracujących w Polsce, że przekazy pieniężne realizowane przez Monetia24.com są alternatywą dla tych osób, którym zależy na bezpieczeństwie przesyłanych środków, niskim kursie wymiany, usłudze wolnej od wysokich prowizji i nie wymagającej posiadania konta na Ukrainie – tłumaczy Wojciech Jóźwiak – Placówka w Hrebennym jest dedykowana przede wszystkim do obsługi płatności związanych z ruchem tranzytowym samochodów ciężarowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obecnie sieć Monetii liczy 730 placówek. Oddział w Hrebennym jest 7 placówką uruchomioną na zewnętrznej granicy Unii Europejskiej. Spółka w ciągu roku obsługuje 15,5 mln transakcji na łączną wartość 3,6 mld zł.

Słuchaj podcastu NowyMarketing