Nowa kampania OOH Posterisan i agencja Pomarańcza

Nowa kampania OOH  Posterisan i agencja Pomarańcza

Wystartowała właśnie nowa kampania outdoor należącej do Kadefarm marki Posterisan. Pod koniec września na obszarze największych miast Polski pojawiły się stylizowane na plakaty filmowe billboardy, które mają zachęcać do… odparcia inwazji hemoroidów.

Za kreację i produkcję odpowiada poznańska agencja Pomarańcza.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania jest kontynuacją poprzednich działań wykorzystujących brand heroes Posterisanu – dobrze kojarzone z marką sympatyczne „pupeczki”. Słowo „hemoroidy” przez swoje brzmienie i budowę kojarzy się z „kosmicznymi zagrożeniami” – asteroidami, perseidami… Stąd pomysł, by po osadzeniu bohaterów w bardziej „przyziemnym” świecie manifestacji i wieców na potrzeby tegorocznej kampanii prasowej, teraz oprzeć narrację na skojarzeniach z filmami Sci-Fi i katastroficznymi. Tematyka jest dość delikatna, dlatego celem kreacji było wywołanie uśmiechu i skojarzeń z pewną ochroną.

Część nośników wykonana została z wykorzystaniem elementów 3D, co przy odpowiednim użyciu podświetlenia i w zestawieniu z intensywną kolorystyką przyciąga uwagę po zmroku.  Konsekwentna zabawa konwencją przy współpracy Posterisanu z Pomarańczą ma budować wizerunek marki, która do poważnych spraw potrafi podejść z odpowiednim dystansem.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij