EOS Otwarcie o windykacji. Ruszyła nowa kampania edukacyjna

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
EOS Otwarcie o windykacji. Ruszyła nowa kampania edukacyjna

16 października 2017 r. rozpoczęła się kampania edukacyjna „EOS Otwarcie o windykacji”, realizowana przez firmę EOS KSI Polska. Ma ona na celu zainicjowanie dyskusji na temat procesu odzyskiwania należności oraz konfrontację ze stereotypami. Kampania jest realizowana w internecie.

Głównym elementem kampanii są trzy filmy, przedstawiające uprzedzenia związane z odzyskiwaniem długów, które następnie są w żartobliwy sposób obalane.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Filmy można znaleźć na kanale EOS KSI na YouTube. W ramach kampanii stworzona została również strona internetowa www.eos-otwarcie-o-windykacji.pl, na której opublikowano fakty i mity nt. windykacji, a także przedstawiono, jak powinien wyglądać proces zarządzania wierzytelnościami.

– Szemrane interesy, złowrogie postacie w ciemnych zaułkach i mafijne sposoby działania. Są osoby, które mają takie skojarzenia słysząc słowo „windykacja”. To stereotypy, z którymi chcemy walczyć. Przygotowaliśmy więc trzy filmy, które w żartobliwy, ale wyrazisty sposób pokazują panujące uprzedzenia. Tak właśnie chcemy zachęcić do dyskusji o tym, jak wygląda profesjonalny proces windykacji oraz jak ważne dla całej gospodarki jest terminowe regulowanie zobowiązań – mówi Dariusz Petynka, Prezes Zarządu EOS KSI Polska.

Długi i zalegające płatności to ważny problem społeczny i gospodarczy. Aż 2,3 mln Polaków ma kłopoty z terminowym regulowaniem swojego zadłużenia , a różnego rodzaju zobowiązania finansowe, jak kredyty czy zakupy na raty, posiada blisko co drugi z nas . I choć 97% Polaków jest zdania, że swoje długi należy spłacać3, to aż 39% klientów indywidualnych świadomie unika regulowania zaciągniętych zobowiązań4.

Kampania jest częścią globalnych działań edukacyjnych Grupy EOS. Oryginalne filmy przygotowała agencja kreatywna La Red z Hamburga.

Za adaptację i realizację kampanii na polskim rynku odpowiada Walk, a za zakup mediów – dom Performance Media.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij