Rusza kampania reklamowa „Tyskiego najlepszego!”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza kampania reklamowa „Tyskiego najlepszego!”

„Uśmiechu”, „Podwyżki”, „Zdrówka”, a przede wszystkim „Najlepszego” można życzyć nie tylko kumplowi czy ojcu, ale każdemu, kto jest nam bliski. Już po raz czwarty hasło „Tyskiego najlepszego!” zabrzmi w reklamach piwa tej marki.

W ramach tegorocznej akcji zaplanowano także wsparcie dla Szlachetnej Paczki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Miłośnicy piwa przyzwyczaili się już do tego, że dzięki Tyskiemu składanie życzeń od kilku lat jest o wiele prostsze niż dawniej. Kumplowi można życzyć „Humoru” albo „Przygód”, szwagrowi „Podwyżki”, a każdemu „Szczęścia”, bo przecież jego nigdy nie jest za dużo. Dzięki 23 różnym życzeniom na etykietach piwa Tyskie, po raz kolejny można wykazać się pomysłowością.

Butelki i puszki z życzeniami pojawią się w sklepach 6 listopada. Spot reklamowy, w którym Mazur i Mecenas będą życzyć wszystkim „Tyskiego najlepszego!” będzie można oglądać od 13 listopada. Tyskie pomaga w składaniu życzeń. Można to zrobić bez słów, wręczając Tyskie z odpowiednimi etykietami - mówi Marta Chymosz z zespołu marki Tyskie.

Reklama będzie emitowana w wybranych stacjach telewizyjnych. Poza tym zaplanowano działania w digitalu i materiały POSM w sklepach.

W tym roku Tyskie nie tylko zachęca do dzielenia się życzeniami i składania ich innym, ale także samo się dzieli. Tegoroczną nowością w akcji „Tyskiego najlepszego!” jest wsparcie dla Szlachetnej Paczki. Dzięki zaangażowaniu marki pomoc wolontariuszy i darczyńców dotrze do ok. 20 tys. rodzin.

Nad kampanią pracowali: agencja Bardzo oraz duet KONQUBINAT – odpowiedzialni za spot, produkcja – studio Tank, udźwiękowienie – studio JUICE, postprodukcja – Studio Televisor. Agencja Hand Made jest odpowiedzialna za działania w digitalu, agencja Bardzo za kampanię outdoorową, a za zakup mediów – dom mediowy Zenith. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij