Starcom rozbudowuje dział strategii

Starcom rozbudowuje dział strategii

Artur Łuszczyński, jako Digital Strategy & Innovations Manager, dołączył do działu strategii Starcomu. W nowej roli będzie współodpowiedzialny za jakość produktu strategicznego agencji w działaniach wykorzystujących cyfrowe kanały komunikacji.

Artur Łuszczyński jest związany z rynkiem marketingowym od pięciu lat. W 2014 roku dołączył do Starcomu na stanowisko Junior Plannera. W ostatnim czasie jako Senior Communications Planner zajmował się przede wszystkim technologiami i narzędziami do zakupu kampanii w modelu programmatikowym.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Dzięki zaawansowanej analityce możemy dzisiaj jak nigdy dotąd zgłębiać zachowania i potrzeby indywidualnych odbiorców komunikacji, ale do właściwej interpretacji danych o konsumentach niezbędne są kompetencje strategiczne. W Starcomie inwestujemy w narzędzia i wiedzę, o tym jak działają poszczególne elementy ekosystemu cyfrowych kanałów komunikacji, by z indywidualnym użytkownikiem skutecznie komunikować się na masową skalę. Ekspertyza Artura w obszarze programmatik jest więc świetnym uzupełnieniem kompetencji, które budujemy w dziale strategii – mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu.

Artur Łuszczyński będzie ściśle współpracował z poszczególnymi zespołami klienckimi przy tworzeniu strategii digitalowych i niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych. Jego rolą będzie również koordynacja współpracy agencji z Google.

Działem strategii Starcomu kieruje Sebastian Szade, który wiosną tego roku objął stanowisko Strategy & Innovation Directora.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij