ASM Sales Force Agency rozbudowuje swój zespół

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
ASM Sales Force Agency rozbudowuje swój zespół

ASM Sales Force Agency Sp. z o.o., agencja świadcząca usługi z zakresu wsparcia sprzedaży poprzez takie usługi jak m. in. trade marketing, merchandising i outsourcing sił sprzedaży, w wyniku rozwoju firmy i pozyskania nowych projektów w ostatnich miesiącach rozbudowała swój zespół.

Do działu Trade Marketingu dołączyła Katarzyna Brylska, natomiast do działu Merchandisingu dołączyli: Małgorzata Konieczna oraz Hubert Galas.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Katarzyna Brylska objęła stanowisko Account Managera, gdzie będzie wspierać działania promocyjne dla kluczowych klientów agencji. Katarzyna posiada wieloletnie doświadczenie w realizowaniu projektów z zakresu Trade Marketingu. Przez ostatnie lata pracowała dla agencji promocyjnej JET Sp. z o.o., gdzie realizowała szeroko zakrojone projekty promocyjne z zaangażowaniem promotorów sprzedaży, realizacją akcji promocyjnych i konkursów, w celu wsparcia sprzedaży dla największych marek polskich i zagranicznych działających na terenie Polski. Obsługiwała takie marki jak: Adidas Poland, Reebok Poland, Barlinek, Johnson, BIC, Storck.

Dział Merchandisingu zasilili Małgorzata Konieczna i Hubert Galas. Małgorzata Konieczna pracowała wcześniej dla firm świadczących usługi z zakresu marketingu, promocji i merchandisingu tj. w PMV jako Manager Projektów oraz w Dynamic Box jako Kierownik Regionalny ds. Merchandisingu i Promocji, gdzie realizowała projekty dla takich marek jak: Kotanyi, Vileda, NAVO (PG, Bissell, Oral-B), De Longhi Group (Braun, Kenwood, De Longhi, Ariete), Ambra, Jutrzenka, Oshee, Makro C&C, Saint Gobain, Żywiec. W ASM Sales Force objęła stanowisko Account Managera. Hubert Galas wcześniej pracował m.in. dla Agencji Reklamowej A1 i Kore. Realizował projekty z obszaru: digital, ATL, BTL, Event & Incentives, field marketingu, merchandisingu oraz programy konsumenckie. Obsługiwał największe polskie i zagraniczne marki działające na terenie Polski m.in.: Wawel, Unilever, Orange, ING, Kredyt Bank, Warta, Orlen, Philips, Samsung, Tyskie, Warka, Żywiec, Wódka Żołądkowa, Stock, L’Oreal, Maybelline, Sanofi- Aventis, Bakoma, Dom Development, MK Cafe, B.S.H. (BOSCH, Zelmer, Siemens). W ASM Sales Force również objął stanowisko Account Managera.

„Rozbudowanie zespołu jest rezultatem zapotrzebowania na silne wsparcie spółki po pozyskaniu kolejnych projektów. Jest to wynik dużego zaufania naszych partnerów biznesowych do jakości świadczonych przez nas usług. Często nasi Klienci po realizacji krótkotrwałych projektów decydują się na długofalową współpracę. Cieszy nas, iż z tak silnym składem wchodzimy w kolejny rok naszej działalności” – komentuje Patryk Górczyński, Dyrektor Zarządzający ASM Sales Force Agency.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij