Kalifornijskie pustkowia i Emma Stone – tegoroczna kampania Louis Vuitton robi wrażenie

Kalifornijskie pustkowia i Emma Stone – tegoroczna kampania Louis Vuitton robi wrażenie
Niedawno nową twarzą Louis Vuitton została Emma Stone. Zobacz pierwszą kampanię z jej udziałem z przepięknymi zdjęciami Craiga McDeana.
O autorze
1 min czytania 2018-04-09

W ostatnim spocie francuskiego domu mody Louis Vuitton, stworzonym w ramach kampanii „The Spirit of Travel” 2018, występuje znana aktorka Emma Stone. W filmie ukazano malownicze scenerie kalifornijskich pustkowi i pustyni, na tle których aktorka pokazana jest z różnymi wariantami torebki Capucine.

Reklama utrzymuje ducha podróży, którego Louis Vuitton stara się mocno kultywować. Za przepiękne zdjęcia odpowiada Craig McDean. Zastąpił on w tym roku Patricka Demarcheliera, który tworzył zdjęcia do kampanii w latach ubiegłych.

Poniżej ujęcia z sesji zdjęciowej stworzonej w ramach kampanii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kampanii „The Spirit of Travel” w poprzednich latach wystąpiły m.in. Michelle Williams i Alicia Vikander.


Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ubiegłym miesiącu motyw podróży również ukazała w swojej reklamie polska marka Lancerto. Przypominała ona o tym, aby zawsze podróżować w dobrym stylu.

PS2

Z kolei przepiękne zdjęcia były ostatnio także istotną częścią kampanii #TooLaterGram, w ramach której WWF zaprosiło do współpracy influencerów i zaserwowało internautom lekcję świadomości ekologicznej.