Kalifornijskie pustkowia i Emma Stone – tegoroczna kampania Louis Vuitton robi wrażenie

Marketing Marek Premium

partnerem merytorycznym działu jest SZNYT

Kalifornijskie pustkowia i Emma Stone – tegoroczna kampania Louis Vuitton robi wrażenie

Niedawno nową twarzą Louis Vuitton została Emma Stone. Zobacz pierwszą kampanię z jej udziałem z przepięknymi zdjęciami Craiga McDeana.

W ostatnim spocie francuskiego domu mody Louis Vuitton, stworzonym w ramach kampanii „The Spirit of Travel” 2018, występuje znana aktorka Emma Stone. W filmie ukazano malownicze scenerie kalifornijskich pustkowi i pustyni, na tle których aktorka pokazana jest z różnymi wariantami torebki Capucine.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Reklama utrzymuje ducha podróży, którego Louis Vuitton stara się mocno kultywować. Za przepiękne zdjęcia odpowiada Craig McDean. Zastąpił on w tym roku Patricka Demarcheliera, który tworzył zdjęcia do kampanii w latach ubiegłych.

Poniżej ujęcia z sesji zdjęciowej stworzonej w ramach kampanii.

fot. Louis Vuitton (us.louisvuitton.com)

W kampanii „The Spirit of Travel” w poprzednich latach wystąpiły m.in. Michelle Williams i Alicia Vikander.

PS

W ubiegłym miesiącu motyw podróży również ukazała w swojej reklamie polska marka Lancerto. Przypominała ona o tym, aby zawsze podróżować w dobrym stylu.

PS2

Z kolei przepiękne zdjęcia były ostatnio także istotną częścią kampanii #TooLaterGram, w ramach której WWF zaprosiło do współpracy influencerów i zaserwowało internautom lekcję świadomości ekologicznej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij