Pepsi ogłasza "Wyzwanie Smaku"

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pepsi ogłasza

Pierwszy raz w Polsce Pepsi przeprowadzi znaną na świecie kampanię "Wyzwanie Smaku" (Pepsi Challenge). Przez trzy miesiące w czasie publicznych imprez każdy będzie mógł wziąć udział w teście - zabawie, która pozwoli mu na porównanie smaku dwóch najczęściej kupowanych napojów typu cola.

Ideą akcji jest zaproszenie konsumentów do wspólnej zabawy i wybrania, który z oferowanych napoi lepiej im smakuje. Uczestnik testów dostaje do spróbowania dwa napoje w nieoznaczonych przezroczystych kubkach i sam wybiera bardziej odpowiadający mu smak. Dopiero wtedy dowiaduje się, którą markę wybrał. Napoje w czasie testów podawane będą w tej samej temperaturze i ze świeżo otwartych puszek.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania będzie prowadzona od początku lipca do końca września w kilkudziesięciu lokalizacjach w całej Polsce. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij