Kałużna, Misiukiewicz i Zajda tworzą nową agencję „Przestrzeń”

Karolina Kałużna i Tomasz Misiukiewicz (wcześniej Saatchi&Saatchi IS, VML Poland) i Igor Zajda (Grupa Żywiec) tworzą agencję holistyczną „Przestrzeń” do projektowania biznesu, marek i idei.
O autorze
1 min czytania 2018-06-12

Założeniem jest szerszy i bardziej kompleksowy zakres pracy niż w klasycznej agencji komunikacyjnej. Poza kompetencjami kreatywnymi i strategicznymi do współpracy Przestrzeń zaprosiła m.in. badaczy, facylitatorów, jak również firmy technologiczne i mediowe. W ten sposób agencja chce holistycznie adresować potrzeby biznesu: tworzenie idei komunikacyjnych i ich pełna egzekucja, wprowadzanie nowych produktów oraz młodych firm i startupów na rynek czy projektowanie modeli biznesowych.

Z Kałużną poznaliśmy się przy pracy nad repozycjonowaniem EB. Przemiana EB i kampania Tymczasem była dużą rzeczą, wyjątkowo kompleksowym procesem. Bardzo lubię taki całościowy model pracy. Jest on nie tylko niezwykle ciekawy, ale i daje świetne wyniki biznesowe. Chcę tak pracować na co dzień – wyjaśnia Igor Zajda.

– Mówi się, że nie da się zrobić czegoś nowego, postępując jak zawsze. W pewnym zdałem sobie sprawę, że choć pracujemy w branży kreatywnej, proces wypracowywania pomysłów jest dość schematyczny. Wierzę, że kreatywność może zaczynać się już na etapie myślenia JAK pracować – dodaje Misiukiewicz.

Kałużna podkreśla, że multidyscyplinarne zespoły projektowe i holistyczne podejście to norma w branżach nastawionych na szukanie innowacji. Nikogo już nie dziwi inżynier siedzący obok humanisty. – Biznes jak nigdy łaknie innowacji, a przecież nic tak nie stymuluje, jak różnice, zapraszanie do stołu odmiennych perspektyw – konkluduje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Każdy z założycielskiej trójki ma około 10 lat doświadczenia w tworzeniu komunikacji i strategii dla marek w każdym zakresie (od taktycznych działań w konkretnych touch pointach po pełne 360). Przed Przestrzenią Kałużna i Misiukiewicz pracowali w Saatchi&Saatchi IS (IKEA, Jacobs globalnie); wcześniej zarządzali zespołami kreatywnymi w VML Poland, prowadząc projekty m.in. dla: Orange, EB, Tic Tac, Lay’s czy Danone. Igor warsztat marketingowy zdobywał na takich markach jak Żubr i Tyskie (Kompania Piwowarska). Ostatnio w Grupie Żywiec odpowiadał za zespół zarządzający markami Specjal i EB.

Słuchaj podcastu NowyMarketing