Agata Meble z nowym serwisem RWD od GoldenSubmarine

Właśnie wystartował odświeżony serwis www sieci salonów dekoracyjno-meblowych Agata Meble, przygotowany w technologii responsive web design. Za wszystkie prace odpowiedzialna była agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.
O autorze
1 min czytania 2013-07-11

– W dobie mobilności chcieliśmy, aby nasi klienci mogli korzystać z nowego serwisu agatameble.pl na wszystkich urządzeniach z dostępem do Internetu. Dzięki RWD serwis można oglądać za równo na monitorze komputera, tabletu czy smartfona – mówi Marek Gonsior, dyrektor marketingu Agata Meble, który podkreśla: Użytkownicy mogą teraz bez żadnego problemu odwiedzać serwis w dowolnym miejscu i czasie.

Podczas projektowania nowej strony www.agatameble.pl główny nacisk został położony na to, aby korzystający z niego klienci mogli w jak najwygodniejszy sposób odnaleźć to, co znajduje się w ofercie Agata Meble. Stąd też w serwisie umieszczono rozbudowaną wyszukiwarkę z wieloparametrowym filtrem, który pozwala na dokładne określenie poszukiwanego produktu. Użytkownicy mogą także porównać wybrane przez siebie meble oraz dodać je do swojej listy zakupów. Dodatkowo dzięki intuicyjnemu menu można obejrzeć produkty skategoryzowane pod kątem typu lub przeznaczenia mebli, a także sprawdzić, jak wyglądają one w proponowanych przez firmę aranżacjach. Ponadto za sprawą funkcji geolokalizacji klienci dowiedzą się, gdzie w ich okolicy znajduje się najbliższy salon Agata Meble.

Oprócz szerokiej oferty mebli na stronie www.agatameble.pl znajdują się również informacje o firmie, prezentowanych nowościach, promocjach, dane kontaktowe oraz zakładka kariera z aktualnymi ofertami pracy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Całość składa się na elegancki i nowoczesny serwis, który, zachowując wszystkie funkcjonalności poprzedniej wersji, dodaje kilka nowych, dzięki czemu odpowiada na dynamicznie zmieniające się potrzeby dzisiejszego klienta.

NowyMarketing sprawdził ile trwało i kosztowało wdrożenie RWD, ile osób nad tym pracowało? Dlaczego firma zdecydowała się na wdrożenie RWD, a nie mobilnej wersji lub aplikacji?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Wdrożenie serwisu opartego o RWD zwiększa koszty jego przygotowania o około 30-40%. Nad serwisem pracował 10 osobowy zespół. RWD jest technologią wprowadzaną od ok. 2011 roku i można śmiało powiedzieć, że jest to coś nowego, innego, w co warto zainwestować. Tym bardziej, że w branży meblarskiej jesteśmy pierwszymi posiadaczami serwisu tego rodzaju. Bardzo ważnym argumentem jest również to, iż mimo zwiększonego kosztu wdrażania serwisu w RWD, nie musieliśmy projektować dwóch serwisów: dla wersji do oglądania na monitorze komputera i na urządzenia mobilne. Dzięki RWD na każdym urządzeniu nasz serwis ma identyczną treść tylko w odpowiedni sposób zaprezentowaną i dostosowaną. Wersja mobilna z założenia nie jest przełożeniem serwisu 1:1 tylko zawiera najważniejsze jego elementy – tłumaczy Robert Kwap, specjalista ds. marketingu internetowego w Agata Meble.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się