MŚ 2018: top reakcji marek po meczu Polska - Kolumbia

MŚ 2018: top reakcji marek po meczu Polska - Kolumbia

Ponad 18 milionów kibiców przyglądało się piłkarskim zmaganiom polskiej reprezentacji w meczu z Kolumbią. Po trzeciej bramce Kolumbijczyków umarły szanse na wyjście z grupy i dalszy udział w Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej.

Marki jednak znów pokazały, że real time marketing idzie im lepiej niż gra naszym piłkarzom na Mundialu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

#NIVEA MEN

#Muzeum Łazienki Królewskie

#STEYR Traktory 

#CENEO

#Muzeum Narodowe w Warszawie 

#KFC 

#Żywiec

#Ballantine's

#KRONOS kwartalnik

#Wyborowa

#Teatr Muzyczny w Poznaniu

#Perła

#Psie Sucharki

#Bar Ulubiona

Poniżej przedstawiamy jeszcze posty, które marki zaserwowały nam przed meczem z Kolumbią:

 

>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety [przegląd] 
>>>MŚ 2018: Polska. Witaj tutaj! – POT promuje nasz kraj podczas mundialu w Rosji
>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety – kreatywność czy żenada? [opinie]
>>> MŚ 2018: ceremonia otwarcia [opinie]
>>> MŚ 2018: 7 najlepszych real-time marketingowych zagrań marek

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij