Klienci składający zamówienia na nike.com oraz w aplikacji SNKRS, w regionie EMEA, każdą przesyłkę otrzymają w nowym opakowaniu. Pudełka zostały zaprojektowane tak, by do brandingu użyć jak najmniej farby. To kolejna proekologiczna inicjatywa Nike. We współpracy z fundacją WeForest marka sadzi drzewa, by zmniejszyć ślad ekologiczny.
Za zaprojektowanie nowego pudełka odpowiada Bartłomiej Walczuk, creative director w 180heartbeats + JUNG v MATT.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jeśli jesteście miłośnikami pizzy, a w dodatku lubicie ją spożywać leżąc w łóżku, Boston Pizza znalazło sposób, aby jadło się Wam jeszcze bardziej komfortowo 🙂
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Więcej ciekawych przykładów innowacyjnego designu w opakowaniach możecie zobaczyć w materiale Innowacyjność i design w opakowaniach, czyli na co stawiają obecni producenci.
PS3
Nie tylko Nike stawia na ekologiczne rozwiązania. Poznajcie 5 światowych marek, które również rozpoczęły ekologiczną rewolucję.