Znana modelka Milena Majewska została twarzą Clochee w najnowszej kampanii marki

Milena Majewska - szczecinianka, na co dzień mieszkająca w Nowym Jorku, została nową „twarzą” Clochee, polskiej marki kosmetyków naturalnych. Kampania reklamowa z jej udziałem ruszyła z początkiem września.
O autorze
1 min czytania 2018-09-20

Firma Clochee powstała w Szczecinie i docenia wszystko to, co lokalne, nasze, polskie. Tak też stało się w przypadku wyboru nowej twarzy marki. Modelka chętnie podkreśla swoje polskie korzenie i angażuje się w kampanie rodzinnych firm.

– Milena Majewska w sposób naturalny została twarzą Clochee, ponieważ wspiera organiczne marki, sama stosuje naturalne produkty, jest wegetarianką, wyznaje podobną filozofię i wartości zgodne z przesłaniem Clochee – wyjaśnia Daria Prochenka, prezes i założycielka marki Clochee.

W czerwcu 2018 roku Clochee otrzymało certyfikat marki „Zrobione w Szczecinie”, przyznawany produktom i usługom lokalnym, wyróżniającym się najwyższą jakością.

– Sesja z Mileną odbyła się oczywiście w okolicach Szczecina, którego piękne położenie pozwala oddać piękno i siłę natury. Uroda naszej modelki wspaniale wpisuje się i podkreśla piękno krajobrazu, co w efekcie stworzyło bajkowy i sielski klimat zaczarowanego ogrodu Clochee – dodaje Prochenka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Milena Majewska to absolwentka nauk politycznych. Pracowała w największych światowych stolicach mody, ale na miejsce zamieszkania wybrała Nowy Jork. Jest związana z takimi agencjami jak Elite Model i Rebel Models.

Do najnowszej kampanii i sesji zdjęciowej marki Clochee, zostali zaproszeni sami szczecińscy artyści i twórcy. Efekty pracy z modelką, od początku września można oglądać na stronie internetowej firmy oraz w materiałach reklamowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Model: Milena Majewska
Photo: Ola Gruszka Fotografia
Makeup & hair: Make Up Artist Emilia Leszczyńska
Production: Motif studio
Wideo: TwoShots

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się