Piąta edycja 100% Retail & Fashion już 11 i 12 października w Sopocie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Piąta edycja 100% Retail & Fashion już 11 i 12 października w Sopocie

100% Retail & Fashion to jedyny convent marketingowy w Polsce skupiający znane marki, specjalistów ds. PR i fashion marketingu, firmy współpracujące z branżą odzieżową oraz startupy i wschodzące brandy.

Już po raz piąty, w dniach 11-12 października 2018 w Sopocie, odbędzie się konferencja dedykowana branży odzieżowej, obuwniczej i bieliźnianej. 100% Retail & Fashion to jedyny convent marketingowy w Polsce, skupiający znane marki, specjalistów ds. PR i fashion marketingu, firmy współpracujące z branżą odzieżową oraz startupy i wschodzące brandy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Stawiamy na komunikację i praktykę, dlatego przedstawiane przez nas treści to przede wszystkim case studies. Ponadto trendy w modzie, skuteczne działania marketingowe, visual merchandising, e-commerce i influencer marketing – mówi Arieta Prusak, współorganizatorka wydarzenia.

Tegoroczne tematy konferencji to m.in. o globalne trendy, które kształtują przemysł odzieżowy (4F), niezbędne działania offline i online, przyciągające klientów (Medicine), Customer and Sales Experience (Risk Made In Warsaw), wpływ influencer marketingu na sprzedaż w modzie (Modny Tata) i marketing crossowy liderów Social Media w branży fashion (DeeZee). Nie zabraknie także prelekcji poświęconych nowym technologiom i rozwiązaniom wdrażanym na świecie. Ciekawi kto jeszcze przedstawi case study swojej marki? Koniecznie sprawdźcie program na stronie.

W zbliżającej się V edycji 100% Retail & Fashion skupimy się na aktualnych problemach ze świata mody z punktu widzenia marki oraz niezbędnych rozwiązaniach, dzięki którym planowanie przyszłych działań otworzy nowe ścieżki rozwoju – zapewnia Agnieszka Błażejczak, współorganizatorka wydarzenia. 

Prelekcje przygotowane są pod kątem praktycznych rozwiązań, gotowych do adaptacji w każdej marce z sektora odzieżowego. Organizatorom konferencji zależy, aby tematyka była interesująca nie tylko dla doświadczonych brandów. Przemysł odzieżowy rozwija się w ekspresowym tempie i wiele młodych marek potrzebuje skutecznych narzędzi promocji. 100% Retail & Fashion jest więc idealną okazją do nawiązania ciekawych kontaktów i przyszłościowych kolaboracji.

Potężna dawka wiedzy, która pozwoli na realizację celów sprzedażowych, a także kontakty na lata to niewątpliwa wartość wydarzenia.

Co roku przekonujemy się o tym, że kontakty nawiązane podczas konferencji przekładają się na długotrwałe współprace. Nie organizujemy klasycznych wymian wizytówek, które wylądują w koszu, a stawiamy na moderowaną sesję networkingową i warsztaty ułatwiające nawiązywanie relacji – dodaje Arieta Prusak.

Więcej informacji znajduje się na stronie

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij