Kolejna odsłona kampanii „Z Piątnicy, no bo skąd” z Panią Eugenią

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kolejna odsłona kampanii „Z Piątnicy, no bo skąd” z Panią Eugenią

Od października można oglądać kolejny spot OSM Piątnica w ramach kampanii „Z Piątnicy, no bo skąd”. Tym razem Pani Eugenia, znana już z reklamy Serka Wiejskiego, zachwala serki do smarowania Twój Smak – w wersji tradycyjnej oraz puszyste.

OSM Piątnica zaprezentowała drugą odsłonę kampanii „Z Piątnicy, no bo skąd” z Panią Eugenią. Kampania promująca serki Twój Smak obejmuje emisje reklamy w telewizji oraz digital i social media. W tej odsłonie zobaczyć można dwa filmy – jeden dedykowany serkom klasycznym do smarowania Twój Smak i drugi – serkom puszystym Twój Smak.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Pełne rodzinnego ciepła i humoru spoty reklamowe idealnie wpisują się w wizerunek naszej Spółdzielni, budują także świadomość marki Twój Smak, która do tej pory nie była reklamowana. Atutem naszych serków są z pewnością: miejsce pochodzenia, prosty skład, naturalne składniki. W nowych reklamach pokazujemy to wszystko, a dodatkowo prezentujemy nowe smaki i odświeżone graficznie opakowania – mówi Paweł Chojnowski z działu marketingu OSM Piątnica.

– To już druga odsłona kampanii z Panią Eugenią w ramach platformy komunikacyjnej z Piątnicy. Po raz kolejny nawiązujemy do naturalnego pochodzenia produktów z Piątnicy, podkreślamy ich lokalność, jakość, a także stawiamy na proste, pozytywne wartości, na które czasami brakuje nam czasu w życiu codziennym: jak rozmowy - to bezpośrednio, a nie przez telefon, jak jedzenie – to naturalne, a jak serki – to z Piątnicy, no bo skąd – mówi Aneta Jalowska, client service director z Plej.    

Emisje reklam zaplanowano w październiku i listopadzie 2018. Za koncept i realizację kampanii oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot, a za zakup mediów FiveMedia i Plej.

PS

Krzysztof Gonciarz, na zaproszenie marki Piątnica, w ramach działań promujących jogurt Skyr „islandzki po naszemu” odwiedził Podlasie i dzieli się swoimi mikrozachwytami, czyli małymi powodami do radości.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij