Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kolejna odsłona kampanii „Z Piątnicy, no bo skąd” z Panią Eugenią

Od października można oglądać kolejny spot OSM Piątnica w ramach kampanii „Z Piątnicy, no bo skąd”. Tym razem Pani Eugenia, znana już z reklamy Serka Wiejskiego, zachwala serki do smarowania Twój Smak – w wersji tradycyjnej oraz puszyste.
O autorze
1 min czytania 2018-10-02

OSM Piątnica zaprezentowała drugą odsłonę kampanii „Z Piątnicy, no bo skąd” z Panią Eugenią. Kampania promująca serki Twój Smak obejmuje emisje reklamy w telewizji oraz digital i social media. W tej odsłonie zobaczyć można dwa filmy – jeden dedykowany serkom klasycznym do smarowania Twój Smak i drugi – serkom puszystym Twój Smak.


– Pełne rodzinnego ciepła i humoru spoty reklamowe idealnie wpisują się w wizerunek naszej Spółdzielni, budują także świadomość marki Twój Smak, która do tej pory nie była reklamowana. Atutem naszych serków są z pewnością: miejsce pochodzenia, prosty skład, naturalne składniki. W nowych reklamach pokazujemy to wszystko, a dodatkowo prezentujemy nowe smaki i odświeżone graficznie opakowania – mówi Paweł Chojnowski z działu marketingu OSM Piątnica.

– To już druga odsłona kampanii z Panią Eugenią w ramach platformy komunikacyjnej z Piątnicy. Po raz kolejny nawiązujemy do naturalnego pochodzenia produktów z Piątnicy, podkreślamy ich lokalność, jakość, a także stawiamy na proste, pozytywne wartości, na które czasami brakuje nam czasu w życiu codziennym: jak rozmowy – to bezpośrednio, a nie przez telefon, jak jedzenie – to naturalne, a jak serki – to z Piątnicy, no bo skąd – mówi Aneta Jalowska, client service director z Plej.    

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Emisje reklam zaplanowano w październiku i listopadzie 2018. Za koncept i realizację kampanii oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot, a za zakup mediów FiveMedia i Plej.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Krzysztof Gonciarz, na zaproszenie marki Piątnica, w ramach działań promujących jogurt Skyr „islandzki po naszemu” odwiedził Podlasie i dzieli się swoimi mikrozachwytami, czyli małymi powodami do radości.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się