Czy konferencja I love marketing może nas jeszcze czymś zaskoczyć?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Czy konferencja I love marketing może nas jeszcze czymś zaskoczyć?

Złośliwi nazywają ją festiwalem, zwolennicy kupują bilety na następną edycję już podczas trwania poprzedniej, na Facebooku krąży drugi obieg – konferencja I love marketing organizowana przez sprawny.marketing jest jednym z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń w kalendarzu każdego marketera.

Jak zapowiadają organizatorzy – po raz kolejny uczestnicy konferencji zostaną zaskoczeni nowościami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Sprawny.marketing organizując konferencję I love marketing, od początku stawia na innowacyjność i odczarowuje wydarzenie, które w branży często kojarzy się z nudnymi prelekcjami i jedynie dobrym cateringiem. – Jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy grywalizację prelegentów, którzy merytorycznymi wystąpieniami walczą o najwyższe wynagrodzenie – tutaj całkowicie liczy się zdanie naszej widowni. Każda osoba głosuje za pomocą Messengera na swojego faworyta. To jednak nie wszystko – rozszerzyliśmy grywalizację również o zadania konkursowe dla uczestników, którzy mogą zawalczyć o cenne nagrody, a także dla Sponsorów, którzy rywalizują o tytuł najlepszego stoiska – mówi Dominika Kaczor, event manager w sprawny.marketing. Wprowadzenie takiego rozwiązania znacznie uatrakcyjniło nie tylko samą formę wydarzenia, ale znacząco wpłynęło na poziom merytoryczny 18 minutowych prelekcji. – Format krótkich prezentacji zaczerpnęliśmy ze znanej konferencji TEDx. Badania pokazują, że w takim czasie nasz uczestnik wyciąga możliwie najwięcej wiedzy, którą jest w stanie efektywnie zapamiętać i wykorzystać w praktyce - dodaje Dominika Kaczor.

VI edycja to wprowadzenie kolejnych nowości – oprócz dobrze znanego dnia I <3 marketing (25.10.2018) i I <3 social media (26.10.2018), odbędzie się również dzień z Influencerami, który otwiera całe wydarzenie (24.10.2018). – Influencer marketing to kierunek, wobec którego trudno przejść obojętnie planując dzisiaj działania marki w Internecie. Na ten dzień zaprosiliśmy wyjątkowych prelegentów – między innymi: Radka Kotarskiego, Dagmarę Pakulską, Maćka Budzicha, Rafała Masnego, Kamila Bolka, chłopaków z Suchara Codziennego czy topowego blogera w branży – Michała Szafrańskiego, który udzielił nam również obszernego wywiadu w najnowszym magazynie sprawny.marketing – mówi Cezary Lech – head of marketing w sprawny.marketing.

Dzień Influencer to nie tylko skondensowane, 18-minutowe prezentacje. Po raz pierwszy odbędzie się również panel dyskusyjny. Rozmowę Krzysztofa Gonciarza, Arleny Witt i Tomka Tomczyka poprowadzi Cezary Pazura!

Wydarzenie kolejny raz odbędzie się w największej sali kinowej w Polsce – w Multikinie Złote Tarasy. Uczestnicy mogą nabyć ostatnie bilety na I Love Influencer. Po konferencji odbędzie się After Party, który organizatorzy zaplanowali w topowym warszawskim klubie – The View. Ma to być okazja nie tylko do świetnej zabawy, ale również nawiązania networkingowych kontaktów z osobami z branży.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij