Golden Drum Festival 2018: Złote Bębny za niezniszczalną tęczę, dobryznak.org i kampanię Ciemność

Golden Drum Festival 2018: Złote Bębny za niezniszczalną tęczę, dobryznak.org i kampanię Ciemność

Podczas 25. edycji Golden Drum agencja 180heartbeats + Jung v Matt otrzymała tytuł najlepszej agencji niezależnej oraz The Best of Good, Grand Prix i Złoty Bęben. Nagrody otrzymały też BBDO Warszawa, polski oddział McCann Worldgroup, Grey Group Poland, Plej oraz Saatchi&Saatchi Poland.

19 października 2018 roku odbyła się finałowa gala 25. edycji Golden Drum Festival 2018, podczas której ogłoszono zwycięzców konkursu. Nagrodę Złota Sieć dla najlepszej agencji sieciowej otrzymała McCann Worldgroup, z kolei Złotą Różę dla najlepszej agencji otrzymał oddział McCann w Bukareszcie za kampanię Bihor Couture.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nagrodę Brand Grand Prix przyznano Dieselowi. Tytuł najlepszej agencji niezależnej powędrował do warszawskiego oddziału agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Łącznie w konkursie Golden Drum przyznano 26 Złotych Bębnów, 50 Srebrnych i 12 nagród Grand Prix.

180heartbeats + Jung v Matt za akcję dla marki Ben & Jerry’s „Niezniszczalna tęcza”, opartą na przywróceniu tęczy na warszawski plac Zbawiciela, otrzymała Grand Prix w kategorii Out of Home, Złoty Bęben w kategorii Local Spirit oraz nagrodę The Best of Good w kategorii Social Good.

Warszawski oddział McCann Worldgroup otrzymał Złoty Bęben w kategorii Functional Efficiency za kampanię „Dobry Znak”, realizowaną we współpracy z Mastercard, Miastodwa i Traffic Design, która ma na celu wsparcie najemców i właścicieli lokali handlowo-usługowych w projektowaniu i produkcji witryn oraz szyldów.

Dwa Złote Bębny otrzymała agencja BBDO Warszawa za kampanię „Ciemność” dla firmy rowerowej Loca Bikes. Agencja została nagrodzona w kategoriach Digital & Mobile oraz Reach.

Złote Bębny trafiły też w ręce agencji Saatchi&Saatchi Poland – w kategoriach Innovative i Social Good – za akcję „Bee Saving Paper” zrealizowaną we współpracy z inicjatywą Miejskie Pszczoły, w której promowano papier odżywczy dla pszczół.

Grey Group Poland nagrodzono Srebrnym Bębnem w kategorii Social Good za drukowaną reklamę, która po przyłożeniu do kratki wentylacyjnej w domu pozwalała sprawdzić, czy wentylacja działa poprawnie. Akcję wówczas wsparły sklepy Lewiatan i PEPCO, Złote Tarasy oraz Państwowa Straż Pożarna.

Agencja Plej otrzymała Srebrny Bęben w kategori Craft za reklamy z kampanii „Pomagamy na 100” dla Biedronki i Caritas Polska.

W tym roku do konkursu Golden Drum 2018  przesłano rekordową liczbę niemalże 1,2 tys. zgłoszeń, z czego najwięce, bo 188, pochodziło z Rumunii. W składzie jury zasiadali trzej Polacy: Izabela Albrychiewicz z Wavemaker, Jakub Korolczuk z Grey Group Poland i Zofia Bugajna-Kasdepke z MSL.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij