Szwykowska, Marczak, Kołakowski dołączają do agencji McCANN

Do agencji McCANN dołączyły trzy nowe osoby – Janka Szwykowska, Zbigniew Marczak i Łukasz Kołakowski. Do ich zadań należy m. in. przygotowanie koncepcji kreatywnych i realizacja kampanii digitalowych.
O autorze
1 min czytania 2018-11-14

Szwykowska, Marczak i Kołakowski będą także wspierać zespół zajmujący się obsługą takich marek jak KFC, Honor, Pekao SA, Mastercard, L’Oreal.

Janka Szwykowska pracuje w McCANN na stanowisku art directora, wcześniej przez 3 lata związana była z agencją Grey Group Polska. Realizowała projekty m.in. dla takich marek jak mBank, FOX, Schär, Volvo czy IKEA. W 2016 została laureatką KTR YC Cannes w kategorii Print.

Zbigniew Marczak w agencji McCANN pracuje jako junior copywriter. Wcześniej był związany z agencją Cut the Mustard. Pracował z takimi markami jak Reebok, Dawtona, Lech, Biedronka czy Fair Play Dance Camp. Doświadczenie zdobywał w białostockim Up To Date Festival oraz realizując freelancerskie projekty kreatywne.

Łukasz Kołakowski pracuje w McCANN jako content creative. Zdobywał doświadczenie przy projektach digitalowych m.in. w grupie Abstra. Realizował projekty dla takich marek jak Google, Coca Cola, Nokia, PKO BP, Lenovo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj