Be the change — rebranding grupy kapitałowej one2tribe

Polska firma one2tribe jest obecna na rynku już 15 lat. Z tej okazji wprowadza zmiany w komunikacji swojej marki. Nowe hasło „Be the change” ma podkreślić wartości, jakimi się kieruje.
O autorze
1 min czytania 2019-01-11

Podobno Mahatma Gandhi powiedział: „bądź zmianą, którą chcesz ujrzeć w świecie”. Cytat ten w pełni odzwierciedla filozofię firmy, za którą podąża. Śmiało można powiedzieć, że one2tribe to ambasadorzy zmiany.

– Tak naprawdę każdy może zmieniać świat. Nasze hasło „Bądź zmianą” to specjalny ukłon w stronę charakterystycznej dla nas cechy — szukania nowych rozwiązań i innowacji – mówi Wojciech Ozimek CEO grupy kapitałowej one2tribe

One2tribe zaczynał jako firma produkująca gry społecznościowe, z których w ciągu siedmiu lat skorzystało 2,5 miliona użytkowników. Następnie wprowadzili projekty oparte na gamifikacji w biznesie. Wieloletnie doświadczenie umożliwiło grupie pójście o krok dalej. Teraz jej głównym celem jest wprowadzenie nowych technologii do biznesu, medycyny i zdrowia.

–W one2tribe dążymy do tego, aby każdy w Twoim zespole potrafił więcej, szedł dalej oraz rozwijał swój potencjał. Szanujemy wyjątkowe cechy każdego człowieka, dlatego poszukujemy najlepszych dróg, by wspierać firmy w budowaniu lepszej przyszłości. Wiedza i doświadczenie, jakie posiadamy, w połączeniu z technologią, pomagają przekraczać granice w pracy oraz zadbać o własne zdrowie i jakość życia – mówi Wojciech Ozimek, CEO grupy kapitałowej one2tribe

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszystkie działania sprowadzają się do trzech krótkich słów: BE THE CHANGE. Unikatowość tych rozwiązań to efekt połączenia wiedzy o psychologii behawioralnej z innowacyjnymi narzędziami technologicznymi. Owocem tych działań jest platforma, która stanowi przyjazne użytkownikom narzędzie, sprzyjające osiąganiu celów biznesowych właśnie poprzez zmianę zachowań.

Firma działa kompleksowo: pomaga projektować zmiany, wdraża je i na bieżąco monitoruje postępy. – Za pomocą sztucznej inteligencji i naszej platformy możliwe jest bardziej efektywne i zdrowsze motywowanie ludzi do pracy – zaznacza Wojciech Ozimek CEO, grupy kapitałowej one2tribe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się