Anna Seroczyńska szefową marketingu w Lloyd Group

Anna Seroczyńska objęła nowo utworzone stanowisko head of marketing w Lloyd Group. Odpowiedzialna będzie za stworzenie i implementację strategii marketingowej oraz reklamowej, współpracę z partnerami biznesowymi, a także bezpośredni nadzór nad działaniami z obszaru komunikacji marek.
O autorze
1 min czytania 2019-01-15

Utworzenie nowego stanowiska jest efektem dynamicznego rozwoju całej grupy, na którą składają się trzy spółki, pięć oddziałów ogólnopolskich oraz niemal 100-osobowy zespół. Lloyd Group w lutym 2019 r. zrobi kolejny milowy krok w swojej historii, przenosząc się do nowego biura w przedwojennej kamienicy przy Placu za warszawską Halą Koszyki.

Anna Seroczyńska posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej. Jako dyrektor kreatywna przez wiele lat rozwijała kompetencje strategiczne oraz realizowała projekty dla marek z sektora real estate, m.in. Orco (Złota 44), Atlas Estates, Ebejot, Red Development, Ancona, Soho i SMG Deutschland.

– W Lloyd Group najważniejsi są dla nas ludzie i robimy wszystko, żeby przyciągać najlepszych. Zarówno w biznesie, jak i kontekście zespołu myślimy nieszablonowo. Właśnie dlatego postanowiliśmy zbudować wewnętrzny dział marketingu na czele z doświadczonym dyrektorem. Stanowisko to powierzyliśmy Annie Seroczyńskiej – osobie prosto z rynku reklamowego, z ogromnymi kwalifikacjami w dziedzinie marketingu, w kreacji i projektach real estate. Dla nas ten wybór to śmiała realizacja celów w obszarze komunikacji i promocji dla całej Grupy – powiedział Kamil Kosior, CEO Lloyd Group.

W skład Lloyd Group wchodzą trzy marki – Lloyd Properties, prowadząca kompleksowe doradztwo w zakresie sprzedaży, kupna oraz wynajmu nieruchomości, Rent like home, specjalizująca się w wynajmie krótkoterminowym i service apartments oraz Buy&Rent, odpowiedzialna za nieruchomości inwestycyjne. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj