Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Cube Group wygrało przetarg na obsługę Kompani Piwowarskiej

Kompania Piwowarska powierza agencji digital marketingowej Cube Group działania w kanale digital. Agencję wybrano w wyniku wygranego przetargu, a nawiązana współpraca ma charakter długoterminowy.
O autorze
0 min czytania 2019-03-22

Do zadań Cube Group należy opracowanie i realizacja strategii promocji w kanale digital dla należącego do Kompanii Piwowarskiej serwisu Beerlovers.pl. Jest on dedykowany wielbicielom i pasjonatom piwa, a jego celem jest skupianie i angażowanie społeczności zainteresowanej nowościami, trendami i ciekawostkami z branży piwnej.

Cube Group odpowiada za pozyskiwanie nowych użytkowników i aktywizację obecnych oraz ciągłą analizę i optymalizację działań, wśród których będą m.in. performance marketing, e-mail marketing, content marketing, paid social. Pierwsze aktywności Cube Group zostały zainicjowane w grudniu ubiegłego roku. Od marca br. są sukcesywnie poszerzane.